piątek, 15 września 2017

Łagodzący krem do twarzy BB SPF 15 Vianek - recenzja


Bardzo lubię kremy BB, do tego stopnia, że zanim skończę jeden już mam następny. Tym razem też się tak stało. Krem kupiłam ze względu na to, że posiada filtr SPF, którego brakowało w moich wcześniejszych nabytkach. Jest to Łagodzący krem do twarzy BB SPF 15 marki Vianek.
Zarówno moja skóra jak i włosy polubiły kosmetyki Vianka, więc coraz częściej po nie sięgam. Z decyzją o zakupie kremu BB nie było jednak łatwo. Na facebook-owej grupie naczytałam się sporo opinii, że krem jest bardzo ciemny i wielu osobom nie współgra z naturalnym kolorem cery. Na szczęście miałam z nim do czynienia na dermokonsultacjach Sylveco moje zdanie o kremie było zupełnie inne, mimo że mam jasną karnację. Odważyłam się więc kupić krem na lato i nie pożałowałam.


Pierwsze wrażenie

Kosmetyk znajduje się w pojemniku z pompką, co jest w przypadku kremu BB znakomitym rozwiązaniem. Dzięki dozownikowi możemy nabierać dokładnie tyle kosmetyku ile potrzebujemy, produkt nie zasycha, a nasza skóra wygląda naturalnie.

Zapach jest bardzo delikatny, nie drażni. Krem należy do serii łagodzącej (różowej).

Skład:

Aqua,
Caprylic/Capric Triglyceride – emolient otrzymywany z naturalnego kwasu tłuszczowego (oleju kokosowego) i glicerydu,
Vitis Vinifera Seed Oil – olej z pestek winogron,
Zinc Oxide - tlenek cynku,
Helianthus Annus Seed Oil - olej z nasion słonecznika,
Titanium Dioxide - tlenek tytanu,
Glycerin – gliceryna,
Sorbitan Stearate – emulgator, stosowany jest także w produkcji żywności,
Sucrose Cocoate - łagodny środek powierzchniowo czynny produkowany z kwasów tłuszczowych zawartych w oleju kokosowym i cukru z buraków cukrowych,
Glyceryl Stearate - stearynian glicerolu, emolient,
CI 77492 - tlenek żelaza żółty,
Cetearyl Alcohol - substancja powierzchniowo czynna, emolient pozyskiwany z oleju palmowego i kokosowego,
Echinacea Purpurea Root Extract – wyciąg z korzenia jeżówki purpurowej, wykazuje działanie ochronne, wzmacniające, przeciwdziała wczesnym oznakom starzenia skóry,
Stearic Acid – substancja odbudowująca barierę lipidową i częściowo hamująca proces wymywania lipidów z warstwy rogowej naskórka,
Hydroxystearic Acid – emulgator pochodzenia naturalnego,
Tocopheryl Acetate - witamina E,
Allantoin – alantoina,
Xanthan Gum,
Phytic Acid - kwas fitowy,
Parfum - substancje zapachowe,
Benzyl Alcohol - konserwant,
Dehydroacetic Acid - konserwant,
CI 77491 – tlenek żelaza,
CI 77499 – tlenek żelaza czarny,
Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool - składniki kompozycji zapachowych.


Moja opinia

Krem bardzo dobrze stapia się ze skórą. Nie jest ani za tłusty ani zbyt tępy. Nie zasycha zbyt szybko, wygodnie się go nakłada. Dobrze kryje popękane naczynka. Nie podkreśla zmarszczek. Sądzę, że nadaje się do każdego typu cery. Kosmetyku używałam w słoneczne dni i jestem zadowolona z jego ochrony przed promieniowaniem UV. Wkrótce pojawi się w sklepach wersja jaśniejsza, więc osoby którym opisywany przeze mnie krem nie odpowiadał ze względu na kolor, będą miały alternatywę.

Krem BB Vianek cena


Jak to wygląda u Was? Używacie kremów BB, macie swoich ulubieńców?


Aktualizacja: Zapraszam na recenzję porównawczą jasnej i ciemnej wersji kremu BB Vianek.


74 komentarze:

  1. Miałam kilka kremów BB i jakoś się nie sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku się zniechęcałam, ale doszłam do wprawy jak na moją suchą skórę najlepiej nałożyć i teraz bardzo je lubię.

      Usuń
  2. nie używam BB ale ten wygląda kusząco, bo kosmetyki z vianka lubię :) obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na ten krem, ale ta wersja jest dla mnie zdecydowanie zbyt ciemna. Czekam na tę jaśniejszą - chociaż wątpię w to, że będzie odpowiednia - bardzo ciężko jest mi dobrać kosmetyki do makijażu twarzy :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to ja jestem takim bladziochem ;) Szkoda, że na naszej szerokości geograficznej łatwiej znaleźć ciemne pudry, fluidy itd. niż odpowiednie dla jasnej karnacji.

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że kremów BB za bardzo nie używam. Aczkolwiek miałam próbkę właśnie tego produktu i szału dla mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dobrze, że ja nie miałam próbki ;) Z dozownika dużo łatwiej mi się nakłada.

      Usuń
  5. Ojej, jaki fajny. Czegoś takiego poszukiwałam.
    Uwielbiam Vianek.
    Ciekawa jestem czy odcień byłby dla mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że byłby odpowiedni, bo ja nie mam do niczego zastrzeżeń :)

      Usuń
  6. Nie znam tej marki, ale krem mnie zaciekawił. Mogę zapytać ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje poniżej 30 zł np. tutaj http://natico.pl/twarz/150-lagodzacy-krem-do-twarzy-bb-spf-15-vianek.html

      Usuń
  7. też lubię kremy BB, może wypróbuję jaśniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaśniejszej wersji, pewnie na zimę będzie bardziej odpowiadać moje cerze :)

      Usuń
  8. Już po zdjęciu wiedziałam, że coś przegapiłam, nie wiedziałam, że mają taki bb ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się być ze wszystkim na bieżąco, ciągle pojawiają się jakieś nowości ;)

      Usuń
  9. Sama lubię naturalne kosmetyki, a także przemawia do mnie idea kremów BB, ale w tym strasznie przeraża mnie kolor D: Fajnie wiedzieć, że będzie wersja jaśniejsza, bo słyszałam o tym kremie już na początku lata, ale niestety jest za ciemny, a tak skuszę się na jego jasny wariant :) Obserwuję. Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam doczekać nowej wersji, ale nie żałuję że tą kupiłam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Uwielbiam tę firmę! Ich produkty są mega :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam czegoś podobnego (kremu koloryzującego) i naprawdę jest to ciekawy produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem koloryzujący ma podobne zastosowanie, ciekawa jestem czy są jakieś istotne różnice między BB a koloryzującym. Jakiej marki używasz?

      Usuń
  12. Bardzo lubię kremy BB - tej propozycji nie znam . Używam aktualnie też naturalnego z COsnature.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego akurat nie miałam, choć od jakiegoś czasu gustuję w naturalnych kosmetykach :)

      Usuń
  13. ja dopiero zaczyna moją przygodę z kremami vianek :) może o ten trafi do mojej kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę, żeby sprawdziły się u Ciebie tak dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię zarówno Sylveco jak i Vianka ale niestety ich kremy zarówno na dzień, na noc, pod oczy czy BB u mnie się po prostu nie sprawdzają. Chyba moja skóra twarzy potrzebuje już czegoś bardziej silniejszego. Natomiast produkty do ciała jak i np. płyny micelarne są jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie Twoja cera ma inne wymagania. Szkoda, że na Ciebie nie działają.

      Usuń
  15. Muszę go spróbować, myślę że będzie idealny pod puder mineralny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pudrem mineralnym jest OK, choć nie zawsze go używam przy tym kremie.

      Usuń
  16. pierwszy raz widzę, że Vianek ma kremy BB...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam kremów BB, ale od długiego czasu zastanawiam się nad kupnem. Czasami muszę szybko wyskoczyć do sklepu, i kiedy moja skóra nie jest w najlepszym stanie nakładam odrobinę podkładu lub korektora. Pomyślałam, by właśnie zaopatrzyć się w taki kremik, który moim zdaniem świetnie sprawdziłby się na takie szybkie wyjścia. Może kiedyś zdecyduję się na Vianek. Podoba mi się, że ma filtry ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam wiele dobrego o tej marce, ale nie miałam pojęcia że w swojej ofercie ma równiez kremy BB - ten nie wygląda źle, ale ma bardzo niską ochronę przeciwsłoneczną :(

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest odpowiednia nawet w bardzo słoneczne dni chronił, ale rozumiem, że Twoja skóra może mieć inne wymagania. Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Nie wiedziałam, że Vianek ma kremy BB. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jego próbkę, więc będę mogła zobaczyć czy mi przypasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę nakładać pędzelkiem, bo po użyciu próbek dużo osób stwierdzało że jest za ciemny, a pędzelkiem łatwiej go rozetrzeć.

      Usuń
  21. Jeszcze nigdy nie używałam kremu BB ale kosmetyki Vianek jak najbardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem BB to bardzo fajne rozwiązanie. Ja na nie dość późno wpadłam, ale teraz mam zawsze choć jeden w domu.

      Usuń
  22. Moim faworytem z kremów BB był Loreal Skin Perfection, a aktualnie uwielbiam CC od Lumene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znalazłam jeszcze odpowiedniego dla siebie CC, a też chętnie wypróbuję ze względu na moje naczynka. Zobaczę ten, o którym piszesz.

      Usuń
  23. Ja stawiam na te koreańskie kremy bb, większość i tak jest dla mnie za ciemna, ale taki krem bb to szybszy makijaż więc dlatego uważam, że są super :) Może i tym Viankiem się zainteresuję, chociaż wygląda na dosyć ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie się nie sprawdził, a kolor za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam niemiłą przygodę z kremem Vianek i od tej pory do innych ich produktów do twarzy podchodzę jak do jeża :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o kremy BB to ja raczej za nimi nie przepadam :D Bo potrzebuję mocniejszego krycia. Ale... zastanowię się czy nie sprawię go babci bo ma problem z naczynkami, a czasem lubi zastosować delikatne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja właśnie mam taki problem i krem BB sprawdza się znakomicie.

      Usuń
  27. Nie używałam jeszcze tego kremu, ale zaciekawiłaś mnie :) Jak będę miała okazję, to z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się. Chętnie taki zakupię

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam kremy BB. Tego jeszcze nie miałam, a mam ich sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam, ale na pewno kiedyś kupię, bo lubię tego typu kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, szczególnie jeśli lubisz kremy BB.

      Usuń
  31. Miło, że się podzieliłaś swoją wiedza :)Ja nie używam żadnych kremów do twarzy :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam parę dobrych opinii o tym kremie. Chetnie bym wypróbowała, ale na razie mam zapas.

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie kremy BB się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kremy BB i widzę że ten koniecznie muszę przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem miłośniczką tych od Garniera jak już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O jaśniejszej wersji nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow nie wiedziałam, że ta firma ma tez kremy BB; ) Myślałam, ze tylko takie pielęgnacyjne sprawy ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/09/chusteczki-odswiezajace-od-marion.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam jakaś próbkę kremu marki Vianek i kompletnie mnie zniechęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Może udało Ci się kupić wersję jaśniejszą? Bo niedawno Vianek wypuścił taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśniejszej póki co nie mam, ciemniejsza się sprawdza.

      Usuń
  40. Dopiero teraz odkryłam ten produkt. Od zawsze miałam problemy z cerą a skład tego kremu kusił! :) Chciałam coś lekkiego, co nie podrażni mojej skóry ale zakryje przebarwienia po trądziku. Moja cera była już w dobrym stanie po kremie bb z Undertwenty, który nie zachwycał ale nie szkodził mojej cerze. Ostatnio dostałam próbki kremu BB Vianek w dwóch odcieniach. Po pierwszym nałożeniu się zakochałam, pięknie ujednolicona cera, na przebarwienia nie potrzebowałam nawet korektora a odcień jaśniejszy... piękny! Idealnie wtopił się w moją cerę. Jakie było Moje rozczarowanie kiedy już kupiłam pełny produkt i zauważyłam, że krem mnie zapycha. :( Wiem, że raz na jakiś czas do niego wrócę może moja cera jednak się namyśli i spróbuje z nim zaprzyjaźnić-bo warto a dla osób z mniej problematyczną cerą powinien sprawdzić się świetnie. Dodam, że jak większość osób z trądzikiem mam cerę tłustą a krem wyglądał pięknie cały dzień i nie wymagał pudrowania (jeśli ktoś nie wymaga mocnego matu), konturowanie na nim to sama przyjemność! Jeśli ktoś nie ma tak wymagającej cery jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Skoda, że przy próbkach to nie wyszło. Zapychanie, to niestety w dużej mierze kwestia indywidualna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna