wtorek, 16 stycznia 2018

Prezent na Dzień Babci i Dziadka – 15 pomysłów


dzień dziadka

Dzień Babci i Dzień Dziadka są niecały miesiąc po Bożym Narodzeniu, dlatego znalezienie odpowiedniego prezentu jest często nie lada wyzwaniem. Postanowiłam w tym roku trochę ułatwić nam to zadanie i przygotować zestawienie 15 pomysłów na prezenty dla babć i dziadków.

Kosmetyczne prezenty dla babci i dziadka

 

pomysł na prezent dla dziadka

 

Serum

 

Świetnym kosmetykiem na prezent jest serum o działaniu regenerującym, przeciwzmarszczkowym, ujędrniającym, rozjaśniającym przebarwienia. Moje propozycje:



Kosmetyki ze śluzem ślimaka


Kolejny pomysł, to popularne w ostatnich miesiącach kosmetyki ze śluzem ślimaka, który ma działanie regenerujące. Moją propozycję jest  maska-esencja, która działa nawilżająco, regenerująco, odżywiając i wygładzająco, a prócz tego wyrównuje koloryt i pomaga pozbyć się plam pigmentacyjnych:

Kosmetyki dla mężczyzny


Zamiast oklepanych zestawów dezodorant i woda po goleniu, moją propozycją na prezent jest naturalny krem o działaniu przeciwzapalnym i regenerującym, chroni przed podrażnieniami, polecany jest alergikom, ma przyjemny zapach, a w składzie ekstrakt z chmielu i olej z konopi indyjskich.



Prezenty niekosmetyczne dla babci i dziadka



Maszynka do strzyżenia



Dla dziadków, którzy nie mają wielkich wymagań do fryzury, świetnym prezentem będzie maszynka do strzyżenia. Sama posiadam tą maszynkę i przyznaję, że jest bardzo wygodna w pracy, ma duży wybór długości strzyżenia, a jej zaletą jest to, że pracuje bezprzewodowo.


dzień dziadka co kupić

Kijki do Nordic Walking 

 

Doskonały prezent dla seniora, to kijki do nordic walking, moja propozycja:
Nils, Kijki do Nordic Walking, 45,00 zł 


Książki

Książka jest uniwersalnym prezentem, pasuje na każdą okazję. Aby wybrać odpowiednią pozycję, trzeba mieć na uwadze osobiste preferencje dziadków. Udało mi się jednak znaleźć kilka książek, które mogę zainteresować babcię czy dziadka, bez względu na ich zainteresowania:
Cezary Harasimowicz, Saga. Czyli filiżanka, której nie ma

Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński, Pudełko z marzeniami

Carlos Ruiz Zafón, Labirynt duchów

Joanna Bątkiewicz-Brożek, Jezu, Ty się tym zajmij! o. Dolindo Ruotolo: Życie i cuda

Elżbieta Baniewicz, Dymna

Remigiusz Mróz, Większość bezwzględna

Peter Wohlleben, Sekretne życie drzew



ksiazki dla kobiet

 


Ręczniki

 

Z moich doświadczeń wynika, że dziadkowie mają sporo ręczników, ale kupione przed laty ręczniki, są zupełnie inne jakości niż te dostępne obecnie w sklepach. Jeśli na nich znajdzie się spersonalizowany haft, będzie to bardzo miła pamiątka od wnuków:
Komplet ręczników Wenus frotte 2 szt. Super Babcia i Dziadek 55,00 zł

Komplet ręczników w pudełku 2 szt 70x140 Dla Babci i Dziadka 58,00 zł


prezent na święta dla babci


Szaliki 

 

Elegancki szalik przyda się zarówno babci, jak i dziadkowi. Moje propozycje:
House - Szalik w kratę – Niebieski 19,99 zł

TXM - szal we wzory, 12,49 zł



21 grudnia

Torebki i saszetki

 

Torebka czy saszetka, to kolejna rzecz, którą używa się na co dzień, więc szybko się zużywa. Wybrałam takie, które będą się dobrze komponować z szalikami. Jeśli nie damy ich na prezent łącznie, to zawsze można sprawić je na następną najniższą okazję:
House - Torba typu shopper – Różowy, 59,99 zł

DAN-A, skórzana saszetka męska 31,99 zł



Herbaty

 

Miłym prezentem może być zestaw różnego rodzaju herbat, z kubeczkiem lub bez. Zimą przyjmnie napić będzie się herbaty-grzańca.
Zestaw Klasyczny: 2 Herbaty Yogi Tea'174 + Kubek, 36,30 zł

Ahmad Tea Classical Collection 31,93 zł

Loyd Tea Grzaniec śliwkowy palony 4,75 zł

dzień dziadka co kupić

Czekoladki


Zamiast typowych czekoladek, możemy pokusić się na praliny w eleganckiej drewnianej skrzyneczce, którą można wykorzystać, po zjedzeniu słodkiej zawartości.
Chocolissimo Elegance - pralinki bezalkoholowe 69,80 zł

Ziółka


Dla dziadków, którzy chcą dbać o zdrowie, na prezent sprawdzą się herbaty ziołowe:
Natura-Vita Czystek Cistus Incanus, 7,90 zł

P.w.m. Gama virumin vital, 73,00 zł



Oleje


A może oleje, które korzystnie wpływają na zdrowie? Ja proponuję:
Olvita, Olej z Czarnuszki tłoczony na zimno, 44,80 zł,

Targroch, Olej Kokosowy Extra Virgin Tłoczony Na Zimno Nierafinowany, 25,90 zł.


Prezenty przygotowane samodzielnie 

 

 


Świeca zapachowa 

 

Jak przygotować taką świecę pisałam kilka tygodnie temu, zainteresowanych odsyłam do tamtego postu.

Sól do kąpieli z kwiatami

 

Wymieszać sól himalajską z suszonymi kwiatami lawendy lub płatkami róż; można dodać kilkanaście kropli olejku eterycznego.

41 komentarzy:

  1. Myslę, że kazda z naszych babć i dziadków znajdzie coś dla siebie tu wartościowego

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas mała sama przygotowuje prezenty i najcześciej są to rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje, ja dla Babci myślałam po prostu o kubku, bo nie ma takiego z napisem "babcia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam moją babcię, to wyjmowałaby kubek tylko wtedy jak by wnuki były,a dziadek miał zawsze swoją szklankę i tylko w niej pił, więc nawet by nie stwarzał pozorów :D

      Usuń
  4. Oj babcie i dziadkowie mieli by w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zestawienia, zawsze się czymś zainspiruję!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziadków już nie mam, a babci dam krem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam im ręczniki kąpielowe i już dałam byli zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty przygotowane samodzielnie są chyba najciekawsze. Podoba mi się też pomysł z rozgrzewającą herbatą i te chusty dla babci są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do wyboru do koloru, jest z czego wybierać :-)
    Najlepszy pomysł z herbatka , bo mamy zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedstawiłas Kochana bardzo ciekawe propozycje :) Ja w tym roku stawiam na ręczniki, oczywiście jeszcze wykonamy coś własnoręcznie :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakbym tak mogła to obdarowałabym dziadków wszystkim z tej listy. Ale niestety te swieta to juz nie dla mnie, pozostaje pomoc corce w prezentach dla jej dziadkow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie wszyscy nawet są w stanie poznać swoich dziadków, a niektórzy mają długo pradziadków i wiek nie ma tu nic do rzeczy.

      Usuń
  12. Fajne pomysły :) Dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno każdy zna swoją babcię i dziadka i wie co ich najbardziej ucieszy :) Ale pomysł z herbatką jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne pomysly. Wpis na pewno pomoże wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyków czy maszynek bym nie ryzykowała, ale inne pomysły całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ręczniki to zawsze dobry pomysł na prezent. Przydatne wk ażdej sytuacji, a z łądnym grawerem to już w ogóle cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne propozycje, ja pewnie kupie swojej babci ręcznik z napisem już widziałam fajny

    OdpowiedzUsuń
  18. Babcię mam już tylko jedną, dziadków nigdy nie poznałam, natomiast babciom zawsze robiłam prezent pod postacią czegoś bardziej osobistego - zdjęcie, fotoksiążka, jakiś drobiazg z podróży, własnoręcznie zrobione ciasto czy ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne inspiracje, choć jestem fanką samodzielnych prezentów. Dobrze, że o nich też wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasza babcia lubi praktyczne prezenty Wiec na takich sie skupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój Dziadek dostanie w tym roku swoje ulubione ciasteczka i nalewkę, którą wypijemy razem :) Bardzo fajne propozycje! Na pewno wiele osób z nich skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każdy w tym zestawieniu znajdzie coś dla swoich dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym poszła dalej i napisała, że to nie tylko dla babci i dziadka dobre prezenty. Sama bym co nieco przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy tylko ja tak mam, że mnie ten śluz ślimaka przeraża? :D
    Za to książki kupowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że polecasz też, żeby zrobić coś samemu

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pomysły. W tym roku prezenty z okazji Dnia Babci i Dziadka już mamy gotowe, ale jest tyle innych okazji, by wykorzystać Twoje pomysły. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe propozycje :) Również polecam olej kokosowy! A z książek sama planuję przeczytać Sekretne życie drzew i Labirynt duchów. Zafon jest fantastyczny! Trendy Mama

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe pomysły, śliczny różowy szal :) Uwielbiam czekoladki i dobrą herbatę. Wszystko by mnie ucieszyło, ale od moich jeszcze małych wnuków wystarczy buziak i laurka ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne pomysły! Moja Babcia uwielbia kwiaty doniczkowe i czekoladki, więc dziś wręczę jej taki zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dla babci kupiłam apaszkę :) Uwielbia je i była szczęśliwa <3

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie tradycyjnie zaczęło się od laurek,ale w ostatnich latach przekształciły się one... W obrazy :) Babcia i dziadek zadowoleni, potrzeba malowania zaspokojona, a ściany w ich pokojach coraz pełniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo świetnych pomysłów nie tylko na dzień babci i dziadka, ja postawiłam w tym roku na niezawodne książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny wybór prezentów, jednak zawsze największe pozytywne emocje będą wzbudzać te przygotowane własnoręcznie przez wnuki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna