czwartek, 18 stycznia 2018

Styczniowe nowości zakupowe


gąbki z drogerii natura
Uzbierałam sporo ciekawych nowości, które od tego miesiąca będę używać, postanowiłam się więc trochę Wam o nich opowiedzieć.

Gadżety 

 

Żywot mojej gąbki a'la Beauty Blenderz Rossmanna dobiega końca, postanowiłam więc wypróbować coś nowego.

LIFE Beauty LATEX, Gąbka do makijażu z Drogerii Super-Pharm

Na pierwszy rzut oka wydaje się w porządku, ma gładką powierzchnię, ale nieco zbyt mało ostrą końcówkę, dlatego wybrałam również drugą gąbkę tego samego producenta, w wersji NON-LATEX, dzięki czemu będę mogła je porównać pod różnymi względami.

For your beauty, nożyczki do włosów z Rossmanna

Od niedawna mam w domu maszynkę do strzyżenia włosów, takie nożyczki przydadzą się mi do drobnych poprawek po strzyżeniu maszynką lub do podcinania mojej grzywki.

Smukee Home, Organizer z Biedronki - mój sposób na przechowywanie pędzli do makijażu. 

Wpadł mi w ręce przypadkiem i od razu pomyślałam, że zamiast szczoteczek do zębów, będę w nim suszyć pędzle do makijażu,a jeśli nie będzie problemu, to również gąbki. Znakomicie się sprawdza jako organizer. W opakowaniu są dwie sztuki, więc spokojnie mogę jeszcze trochę pędzli dokupić, albo mieć zapasowy organizer, gdy pierwszy będzie czyszczony.



pasta lavera

 

Produkty do higieny jamy ustnej

 

SYLVECO, Ziołowy płyn do płukania jamy ustnej

Nie jest  to u mnie nowość, ale wróciłam do niego po używaniu innego płynu ziołowego i mam w planach recenzję porównawczą.

Lavera, Pasta do zębów wrażliwych

Na temat pasty Lavera z propolisem pisałam już kilkakrotnie. Tym razem zdecydowałam się spróbować wersji dla zębów wrażliwych.

Etja, Masło Shea

Dotychczas kupowałam masło Shea w sklepach z półproduktami kosmetycznymi. Tym razem postanowiłam wypróbować masło marki Etja, z której znam mnóstwo olejków eterycznych i do skóry. Masło znajduje się w szklanym słoiczku, a zapakowane jest w elegancki kartonik.

kosmetyki benecos

Produkty do twarzy 

 

Biolaven, płyn micelarny 

Kończy mi się buteleczka płynu micelarnego Vianek, sprawdził się, postanowiłam więc sprawdzić jak działa płyn siostrzanej marki Biolaven. Płyn ma „oczyszczać i łagodzić”, czyli powinien nadawać się do mojej wrażliwej cery. Wkrótce napiszę, czy się sprawdził.

Mediheal Dress Code Red Maska karnawałowa rozświetlająco-odmładzająca

Dotychczas nie używałam masek w płace, nie kusiły mnie aż do teraz, trafiłam bowiem w przeddzień Sylwestra, na maskę karnawałową. Ma działać rozświetlająca i odmładzająco, ale chyba równie bardzo jak działania jestem ciekawa jej wyglądu.

BENECOS Sypki puder mineralny LIGHT SAND (Jasny piasek)

Używam obecnie pudru ryżowego Ecocera, ale służy mi on przede wszystkim do utrwalenia makijażu. Znam już pudry Benecos w kompakcie, postanowiłam więc dowiedzieć się, jak sprawdzi się u mnie sypki puder Benecos.

Benecos Szminka do ust w kredce – Pretty Daisy 

Kolor szminki wydawał mi się naturalny, szminka jest zupełnie inna, niż opisywana przeze mnie niedawno pomadka Benecos Toffee, ale wygląda na to, że  z niej także będę zadowolona.


mazidło

Kremy:

Mazidło ze Skrzypu Polnego Krem do Cery Naczynkowej,  Polny Wrkocz, Laboratorium Cosmeceuticum,

 

Mazidło Pszeniczne Krem do Cery Suchej i Dojrzałej, Polny Warkocz, Laboratorium Cosmeceuticum

Kremy z serii Polny Warkocz, które mają uchronić moją skórę przed negatywnymi skutkami mrozu. Jeden przeznaczony jest do cery naczynkowej, drugi do suchej. Już podczas aplikacji widzę między nimi różnicę.

chanel próbki

 

Próbki Chanel

Jako dodatek do bożonarodzeniowych prezentów, otrzymałam:

Chanel, Hydra Beauty Cream (Krem nawilżający do cery suchej i normalnej),

 

Chanel, Le Lift Firming Anti Wrinkle Creme Fine (Krem przeciwzmarszczkowy)

Nie miałam wcześniej kremów Chanel, jestem ich bardzo ciekawa jak się sprawdzą, ale poczekam aż zużyję świeżo otwarte kremy.


maska do włosów sylveco

Kosmetyki do włosów

 

Sylveco, Lniana maska do włosów

W internecie czytałam o niej skrajnie rożne opinie, postanowiłam więc dowiedzieć się, jak maska sprawdzi się na moich włosach.

Anthyllis, Szampon i płyn, żel pod prysznic z wyciągiem z lnu i proteinami ryżu

Zwrócił moją uwagę jako szampon, zorientowałam się dopiero później, że może być też używany jako żel pod prysznic. Nie używałam nigdy tego samego produktu do włosów, co do reszty ciała. Jeśli się sprawdzi, będzie dużym ułatwieniem w podróży. Na co dzień i tak nie myję włosów w tym samym czasie, co biorę prysznic.

barbara kwiatkowska książka

Książka

 

Barbara Kwiatkowska, Skóra. Azjatycka pielęgnacja po polsku

Spodziewam się, że tak książka pozwoli uporządkować i pogłębić moją dotychczasową wiedzę. Autorka jest biotechnologiem, ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry, konsultantem m. in. w BiochemiaUrody oraz GlaxoSmithKline.

 

Znacie te produkty, a może coś Wam wpadło w oko?


42 komentarze:

  1. Hihi :) Z początku myślałam że ten ząbkowany organizer z biedronki to jakaś szczotka do masażu skóry głowy :D Ale widzę, że jego pierwotne zastosowanie jest ekstra :D Niby nic a przydatne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spojrzałam pierwszy raz na zdjęcie, to pomyślałam, że tak właśnie wygląda na pierwszy rzut oka :D

      Usuń
  2. Gdzieś już czytałam o tych kremach polny warkocz, bardzo ciekawe są a organizer super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym też zaopatrzyć się w te nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych konkretnych produktów nie znam. A z polnego warkocza dostałam teraz w boxie tonik, więc będę miała okazję zapoznać się z pierwszym produktem tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak spiszą się te kremy od Chanel!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam o nich jeden ma dobre opinie drugi średnie, mam nadzieję, dobrze mieć próbki.

      Usuń
  6. Fajne nowości. Bardzo lubię ten ziołowy płyn do płukania jamy ustnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny z biolaven jest cudny w swoim działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle nowości, że gdy doszłam do końca, zapomniałam co było :) Pasta do zębów wrażliwych przydała by mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie nieźle :D Jak na drugi tydzień używania, stwierdzam że z pasty jestem zadowolona.

      Usuń
  9. Fajne zakupy, zwłaszcza gąbek jestem ciekawa z Natury miałam tylko takie zdaje się pod ich marką, nadal mam i bardzo lubię. Maska w płacie bardzo przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że gąbeczki są ciągle udoskonalane. Ciężko znaleźć aktualne informacje, więc muszę się pospieszyć ;)

      Usuń
  10. Ten organizer na pędzle wygląda jak szczotka lub narzędzie tortur ;D
    Bardzo lubię ten płyn do płukania ust z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizer sprawdza się znakomicie, drugi wzięłam do łazienki i nawet pastę do zębów w nim chowam.

      Usuń
  11. Jedyne co mama z tego zestawienia to książka :) Dosyć fajnie napisana i czyta się z zaciekawieniem w jednym ciągu, ma sporo informacji i fajne przykłady kosmetyków.
    Na pewno warta by spędzić wieczór na do-edukowaniu się i przypomnienia ważnych aspektów pielęgnacji.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka rzeczywiście wciąga i chce się ją przeczytać od razu w całości :)

      Usuń
  12. Bardzo udane zakupy i ciekawe nowości. Z Benecos mam pędzel do pudru i jestem z niego bardzo zadowolona. Ciekawi mnie bardzo książka i cała pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie prowadzisz bloga, mi jeszcze daleko do takiego poziomu, nadal się uczę ;) Gdybyś chciała to wpadnij do mnie, będzie mi miło :) https://makijazagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kilka produktów jak najabrdziej znam ;) Fajne i duże zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego ;) Ciekawa jestem kilku rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o każdym napisać, może prócz masła shea ;)

      Usuń
  16. Świetny wpis, bardzo się napracowałaś przygotowując go, fantastyczne propozycje, ciekawa jestem czy zrobisz aktualizacje jak się spisują kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  17. Micel Biolaven to moj micelowy faworyt, natomiast maska lniana okazała się dla moich włosów niewypałem

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tych kremików z Polnego Warkocza :) Niejednokrotnie słyszałam o nich bardzo pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że Rossmann ma nożyczki do włosów, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak sprawują się te nożyczki sprawdzałaś je już? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam sprawdzić w weekend, ale brak prądu pokrzyżował mi plany. Może dziś lub juro się uda. Dam znać w następnym komentarzu jak się sprawowały.

      Usuń
    2. Nożyczki wypróbowane, na początku trochę ciężko chodzą, więc dobrze przygotować się przed strzyżeniem. Są zdecydowanie wygodniejsze do pracy niż wszelkie biurowe itp., więc polecam :)

      Usuń
  21. Maskę do włosów znam bardzo dobrze :) I mogę polecić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tylko płyn micelarny z Biolaven. Nie był zły, ale trochę mu do ideału brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ziołowy płyn do płukania ust Sylveco uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna