wtorek, 13 lutego 2018

YAKA Żel pod prysznic Werbena

Żel pod prysznic z naturalnym składem

 

nawilżający żel pod prysznic

 

Wiele razy wspominałam, że moim ulubionym mydłem jest Yope Werbena, ponieważ ma przyjemny odświeżający zapach. Teraz trafiłam na żel pod prysznic z werbeną, który wzbudził moje duże zainteresowanie. Jest to produkt marki Yaka, z którą pierwszy raz mam do czynienia.

Żel znajduje się w wygodnej do użycia spłaszczonej butelce, o pojemności 200 ml, z której bardzo łatwo wydobyć tyle żelu ile się potrzebuje. Produkt ma świetny skład, który stanowią między innymi: ekstrakt z liści i kwiatów werbeny zwyczajnej, wywar z werbeny cytrynowej, d-pantenol, olejki esencjonalne oraz oliwa z oliwek.

kosmetyki naturalne

Skład

Aqua/Water with infusion of Verbena Officinalis Leaf and Flower Extract (ekstrakt z liści i kwiatów werbeny zwyczajnej) - dba o kondycję skóry i błon śluzowych, działa przeciwzapalnie, łagodząco i antybakteryjnie
Lippia Citriodora Decoction & Leaf (wywar z werbeny cytrynowej) charakteryzuje się pięknym, cytrusowym zapachem, pozytywny wpływ na nastrój i funkcjonowanie układu nerwowego,
Sodium Cocoyl Glutamate - substancja myjąca pochodzenia naturalnego, będąca kombinacją kwasu glutaminowego i naturalnych kokosowych kwasów tłuszczowych,
Disodium Cocoamphodiacetate - bardzo łagodna dla skóry substancja myjąca, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry, substancja pianotwórcza i stabilizująca pianę w kosmetykach myjących,
Cocamidopropyl betaine - (betaina kokoamidopropylowa) - substancja aktywnie myjąca,
D- Panthenol (prowitamina B5) – działa nawilżająco, przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia,
Sorbitol – humektant, utrzymuje wodę oraz wspomaga konserwację,
Cananga Odorata Flower Oil (Olejek eteryczny – Ylang-Ylang) - reguluje pobudliwość, odpręża, i tonizuje,
Rosmarinus Officinalis Leaf Extract (ekstrakt z rozmarynu) – wykazuje silne własności antybakteryjne, przeciwgrzybicze, przeciwwirusowe i antyseptyczne, działa również regenerująco i antyoksydacyjne,
Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil - olejek z drzewa herbacianego,
Artemisia Absinthium Oil - olejek piołunowy,
Olea europaea (Olive Oil) - oliwa z oliwek,
Natural Fragrance,
Citric Acid - kwas cytrynowy.

żel pod prysznic bez SLS

Moja opinia

Zacznę od zapachu, bo ten najbardziej mnie ciekawił. Werbena nie jest głównym składnikiem zapachu, więc różni się on od tego, który ma wspomniane wcześniej mydło w płynie, niemniej jednak zapach również mi się podoba. Zawartość wielu naturalnych substancji spowodowała, że przypomina mi on nieco landrynki, lub jak kto woli tradycyjną oranżadę.
Kolor żelu też podobny do oranżady, bo żółty, delikatnie wpadający w zielony.
Co do działania, produkt bardzo dobrze się pieni, szczególnie jak na żel z naturalnym składem, bez SLES i tym podobnych inwazyjnych substancji pianotwórczych. Konsystencja bardzo mi odpowiada, nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, dzięki temu żel jest bardzo wydajny. Dobrze oczyszcza, nie jest wysusza skóry, daje przyjemne poczucie odświeżenia. 

Podsumowanie

Przyglądając się składowi uznałam, że żel sprawdzałby się również do higieny intymnej, ponieważ wiele składników bardzo dobrze działa na pielęgnacje tych okolic ciała. Jestem bardzo zadowolona z żelu ukraińskiej marki Yaka, i chętnie poznam więcej jej produktów.

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie wachalam werbeny, ale ciekawa jestem jakby u mnie sprawdzil sie kosmetyk z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma cytrusowy, świeży, więc w sam raz do mycia i kąpieli ;)

      Usuń
  3. Nie znam produktu, ale brzmi bardzo zachęcająco.. i ten zapach. Uwielbiam werbenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest świetny, ale werbena chyba najbardziej zachęca ;)

      Usuń
  4. Nie znam tej marki, ale skład wydaje się ciekawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na bardzo dopracowany, trudno znaleźć żel o tylu składnikach aktywnych.

      Usuń
  5. spróbowałabym ze wzgledu na ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt ciekawy, nie znam go, ale że werbena to nie mój zapach to chętnie zobaczę inną wersję zapachową ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze ci powiem że wcześniej nie spotkałam się z tą firmą, Natomiast jeśli skład jest taki że nadaję się do higieny intymnej to z chęcią go Kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma jeszcze mało w Polsce popularna, ale zdecydowanie warta uwagi, składy są super.

      Usuń
  8. Bardzo fajny produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach werbeny, szkoda że nie do końca ją tu czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę bardziej słodko, ale nie przesadnie, bo mój mąż ostatnio też używa i nie narzeka ;)

      Usuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale dobrze wiedzieć, że jest delikatny i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skład ma naprawdę fajny :D Kusisz tym kosmetykiem, szkoda że nigdzie go nie widziałam stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie stacjonarnie szybko się nie doczekamy, ale kto wie ;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię werbenę, więc już dla niej chętnie bym go spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam producenta, ale myślę, że produkt godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego żelu nie miałam.
    Koniecznie po przetestowania :)
    Bardzo ładnie wygląda opakowanko.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yaka! ❤ :D Polecam tonik z ogórkiem i macadamią ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna