wtorek, 13 marca 2018

Naturalna pomadka do ust w kredce PRETTY DAISY Benecos

benecos


Wielokrotnie na blogu wspominałam o naturalnych kosmetykach kolorowych Benecos. Ostatnio po raz pierwszy miałam okazję używać pomadki tej marki.
Szminka występuje wyłącznie w jednym kolorze – różowym. Zanim ją kupiłam, czytałam wszędzie, że kolor jest jasny, spodziewałam się więc jaśniejszego niż zobaczyłam, na szczęście mimo tego kolor mi się podobał. 

pomadka

Skład

Ricinus Communis Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Candelilla Cera, Isoamyl Laurate, Copernicia Cerifera Cera, Caprylic/Capric Triglyceride, Lanolin, Cera Alba, Mica, Calcium Aluminum Borosilicate, Parfum, Tocopherol, Silica, Limonene, Helianthus Annuus Seed Oil, Maltodextrin, Ascorbyl Palmitate, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Tin Oxide, Citral, Linalool, CI 77891, CI 75470, CI 77491.
* elementy pochodzące z kontrolowanych upraw biologicznych

Moja opinia

Opakowanie typowe dla pomadek w kredce, trwałe (zarówno plastik jak i napisy). Kolor na opakowaniu może nieco wprowadzać w błąd, jest zdecydowanie jaśniejszy niż sama pomadka. Forma kredki świetnie się w tym wypadku sprawdza, szminka ma zwartą konsystencję, ale na ustach rozprowadza się bardzo dobrze, nie kruszy się, nie tworzy grudek, nie zbiera się w kącikach ani złamaniach. Nie wysusza a nawet zauważyłam, że nawilża usta. Zapach jest bardzo subtelny, przypomina pomarańcze.
Odcień jest ciepły, podkreśla usta, ale nie rzuca się mocno w oczy. Szminka lekko się błyszczy, ma sporo drobinek, które delikatnie się mienią na ustach, niestety na temat tego, że szminka ma drobinki też nie było nigdzie informacji.

naturalna pomadka

Podsumowanie

Ogólnie jestem zadowolona z pomadki, choć mam mieszane uczucia, zdecydowanie bardziej odpowiadałaby mi, gdyby okazała się taka jak w opisie, czyli jaśniejsza i bez drobinek, szczególnie że w kosmetykach naturalnych brokatu się nie spodziewałam.

różaowa szminka

Zobacz także:


41 komentarzy:

  1. Chciałabym ten kolor zobaczyć na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na ustach trochę inaczej się prezentuje, więc uzupełnię post i wstawię zdjęcie.

      Usuń
  3. ciekawi mnie jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu wykończenie nie jest dla mnie, ale samą formę pomadek w sztyfcie lubię, są wygodne do poprawek :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam naturalny błyszczyk też z brokatem :P Ale bardzo się z nim polubiłam, więc i tu mogłaby być szansa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam chrapkę ale na pomadki w sztyfcie tej marki. Jak na naturalne kosmetyki, ta kolorówka ma przystępną cenę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sztyfcie miałam, też była niezła, a ceny rzeczywiście zachęcające.

      Usuń
  7. Są też naturalne brokaty które można jeść i wykorzystuje się do zdobienia ciast. W produktach do ust wolę jednak mat 😛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tu odpowiada za to Calcium Aluminum Borosilicate.

      Usuń
  8. Ciekawa alternatywa dla zwykłych pomadek:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby fajna, ale nie lubię drobinek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo małe więc ledwo widoczne, ale też za tym nie przepadam.

      Usuń
  10. Mam pędzel Benecosa do pudru, bardzo go lubię. Pomadka faktycznie mogłaby nie zawierać drobinek, ciekawi mnie jej wygląd na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię taki look, na co dzień najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, że kolor wygląda bardzo naturalnie i na dzień świetnie się nadaje.

      Usuń
  12. Plus za dobry skład, kolorek też mi sie podoba :D Muszę zapoznac się z tą firmą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny niż się spodziewałam, ale prawda że bardzo ładny :)

      Usuń
  14. Ślicznie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kolor na dłoni, ale na ustach już nieco mniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedną szminkę w kredce i jest świetna. Muszę zakupić inne kolory.

    Pozdrawiam Dollka🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie w kredce też mam tylko tą. Ta forma jest jednak mniej popularna.

      Usuń
  17. Nie znam zupełnie tej marki, zatem jej się przyjrzę. I szkoda, że mają tylko jeden kolor tej pomadki - może poszerzą kiedyś kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ma śliczny kolor :)
    Nie znam marki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubi≥ę takie kolorki myślę że by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz używam tylko maty, ale od czasu do czasu lubię takie 'błyszczyki' na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby naturalny skład a dali "mica". Dużo negatywnych rzeczy słyszałam i czytałam o tym składniku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm, fajna sprawa, fajna! Nie jestem zbyt pomadkowa, ale czuję, że mi ta Twoja wersja zapadnie w pamięć.. :D ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna