sobota, 12 maja 2018

Denko kosmetyczne marzec/kwiecień 2018

Khadi Olejek


Zauważyłam ostatnio, że coraz więcej osób rezygnuje z projektu denko, a część przekierowuje je na Insta Stories. Sama lubię czytać takie posty, a piszę je choćby dlatego, że  mam produkty, na których temat nie tworzyłam osobnych wpisów i umieszczam ich krótkie recenzje właśnie w denkowym zestawieniu. Produkty, które zużyłam w marcu i kwietniu:

Anthyllis, Szampon i płyn, żel pod prysznic z wyciągiem z lnu i proteinami ryżu

Spowodował spore problemy (recenzja szamponu tutaj).

Khadi, Olejek stymulujący wzrost włosów

Pomógł włosom i skórze głowy wrócić do normy (recenzja olejku). Olejek jest do kupienia tutaj.

Mazidło Pszeniczne


W ostatnich miesiącach zużyłam dwa kremy – mazidła z serii Polny Warkocz:

Krem do Cery Naczynkowej - Mazidło ze Skrzypu Polnego 


Mazidło Pszeniczne – Krem do Cery Suchej i Dojrzałej 


Sylveco, Krem brzozowo-nagietkowy z betuliną

Tak samo przyjemny dla skóry jak wersja rokitnikowa, ale ma więcej plusów, bo szybciej się wchłania i nie barwi skóry na żółto. Krem brzozowo-nagietkowy znajdziesz tutaj.

Benecos, Natural BB Cream 8 in 1


W podobnym czasie zużyłam trzy kremy BB:

Vianek, Łagodzący krem do twarzy BB SPF 15

Polubiłam i będę do niego wracać (recenzja kremu tutaj).

Mixa, Krem BB łagodzący przeciw zaczerwienieniom

Wygładza skórę, dobrze się wtapia, nawilża, ale nie ukrywa zaczerwienień i bardzo się błyszczy, nie ma filtra UV, więc nie kupie go ponownie.

Benecos, Natural BB Cream 8 in 1

Ciężko wydobywa się z tubki, ma duszący ziołowy zapach (przyzwyczaiłam się), jego zaletą jest mocne krycie, nie widać zaczerwienień ani drobnych wyprysków, matowi skórę. Niestety jest tępy w rozprowadzaniu i przy najdelikatniejszym kontakcie z wodą zmywa się tworząc fatalnie wyglądające smugi, co powoduje duży dyskomfort w jego używaniu (ryzykowne jest np. zakropienie oczu).

Nacomi, Nierafinowany olej kokosowy

Odkąd go poznałam, nie używam innego oleju kokosowego, ma przyjemną gładką konsystencję, świetnie działa na skórę, używam w pojedynkę, do robienia kosmetyków, spróbowałam nawet do smażenia i też był w porządku. Olej kokosowy Nacomi kupisz tutaj.

Biolaven płyn micelarny

Skoncentrowany Hydrolat Oczarowy (Oczar Wirginijski) Laboratorium Cosmeceuticum

Dobry kosmetyk dla tłustej i mieszanej cery, do naczynkowej jednak się nie sprawdził (recenzja hydrolatu).


Biolaven płyn micelarny

Przyjemny, ale są lepsze (tutaj recenzja płynu).

czarne mydło


Biolaven, żel do higieny intymnej

Płynna konsystencja, wyraźnie perfumowany, poza tym nie mam uwag (recenzja żelu).

Mohani, Mydło z aktywnym węglem bambusowym

Znakomite mydło dla cery mieszanej i tłustej (szczegóły w recenzji). Mydło znajdziesz tutaj.

Eveline Minimax Lakier do paznokci bezbarwny nr 00

Sprawdził się u mnie jako top coat. Jego duża zaletą w tym wypadku był dla mnie szeroki pędzelek. Chętnie bym kupiła ponownie, ale ciężko było mi go znaleźć, więc póki co używam teraz innego produktu jako topu.

Nova Kosmetyki, GoCranberry Lekka formuła, Krem nawilżający do twarzy na dzień (próbka)

Krem ma bardzo rzadką konsystencję, błyskawicznie się wchłania i nawilża, ale nie jest to mocne nawilżenie, z resztą wg. informacji na opakowaniu, nie jest przeznaczony do cery suchej.

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. TO jest wersja mini, więc właśnie dobra na wypróbowanie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. U mnie denko tylko raz na dwa miesiące, więc się uzbiera ;)

      Usuń
  3. Kurcze ja nie wiem czemu ale u mnie olej kokosowy nie sprawdza się zupełnie :/

    Obserwuję i zapraszam do mnie koniecznie na nowy wpis :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie sprawdza się na włosy, do twarzy średnio, ale poza tym jest jeszcze wiele sposobów na jego wykorzystanie.

      Usuń
  4. Już od dłuższego czasu poluję na krem BB Vianka i coś mi z nim nie po drodze :D Kosmetyki marki Polny Warkocz też mnie bardzo kuszą ale chyba na razie muszę wykończyć swoje zapasy kremów bo powoli szafa w łaziance robi się za mała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polny Warkocz najlepiej na zimę, bo to bardziej masełka niż kremy,

      Usuń
  5. Spore to denko. Też lubię czytać takie wpisy:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest jeszcze grono zwolenników denkowych podsumowań :)

      Usuń
  6. mnie denko motywuje do nieotwierania tysiaca kosmetykow na raz, a zuzywania tego co mam otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jest zdecydowanie pomocne pod tym względem :)

      Usuń
  7. Ciekawe i nieznane mi kosmetyki, bylam ciekawa czy ten krem BB sie sprawdzi i dziekuje za ostrzezenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoje zalety, bo krycie jest na prawdę świetne, nie wygląda jak "tapeta", ale mocno brudzi i się zmywa od byle czego.

      Usuń
  8. Ojj dobrze widzieć, że ten krem z Benecos tak działa. Coś czuję, że nie jest to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry do zdjęcia, bo ładnie matowi i ujednolica koloryt cery ;)

      Usuń
  9. Bardzo lubię płyn do higieny intymnej Biolaven i chętnie do nich wracać. Ja tez lubię czytać denka. Sama je robię ponieważ daje mi to kontrolę nad moimi zapasami. Poza tym nie o wszystkich kosmetykach jestem w stanie lub chce pisać recenzje. Wtedy umieszczam je własnie w denku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do denek mam tak samo, nie piszę osobno o każdym kosmetyku, który używam, część trafia wtedy do denka i przynajmniej jest opinia po zużyciu całego opakowania ;)

      Usuń
  10. Ja u siebie nie robie denka ,bo zużywam może jeden produkt na 2 miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nic nie miałam z powyższych dobroci

    OdpowiedzUsuń
  12. Olej kokosowy nierafinowany nie nadaje się do smażenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna