wtorek, 15 maja 2018

Zabieg kolagenowy na dłonie – rękawice kolagenowe do manicure


COLLAGEN GLOVES VOESH New York

 




Z kwietniowych targów Look & BeautyVision przywiozłam sporo ciekawych produktów, w tym rękawice kolagenowe, które są stworzone z myślą o osobach dbających o zdrowie i zwracających uwagę na skład kosmetyków oraz takich które podczas zabiegów manicure hybrydowego, czy żelowego, chcą chronić skórę przed promieniowaniem UV.

Voesh New York

 

Marka VOESH NY została stworzona w Nowym Jorku, po to by spełnić potrzeby najbardziej wymagających klientów jej założycieli. Motto marki to "6-Free Formula Safe Skincare": bez parabenów, bez ftalanów, bez olejów mineralnych, bez syntetycznego siarczanu, bez trietanoloaminy, bez glutenu. Ponadto produkty marki VOESH nie są testowane na zwierzętach.

maska kolagenowa


Rękawice kolagenowe - COLLAGEN GLOVES

 

Rękawice wykonane są z cienkiego biodegradowalnego materiału, który chroni przed promieniowaniem UV w 98,9%. Z jednej strony znajdują się dodatkowe dwie warstwy lniano-bawełniane pokryte maską między innymi kolagenu i masła shea.
Główne składniki aktywne maski na dłonie:
- wysokiej jakości Kolagen – Marine Peptide,
- masło shea,
- olej arganowy,
- ekstrakt z aloesu.

Zabieg z rękawiczkami kolagenowymi

- oczyszczone paznokcie i dłonie umyć w gorącej wodzie lub gorącym ręcznikiem,
- nałożyć rękawice kolagenowe,
- końce skleić taśmą, żeby nie zsuwały się z dłoni,
- odczekać 5-10 minut,
- usunąć perforowane końcówki z palców,
- wykonać manicure mając na dłoniach rękawice,
- usunąć rękawice,
- wykonać masaż dłoni i przedramion za pomocą maseczki znajdującej się w rękawicach.
Podczas wykonywania zwykłego manicure producent zaleca pomalować paznokcie po wykonaniu masażu. 

rękawiczki ochronne do lampy uv

 

Moja opinia

Po założeniu rękawic, miałam obawy, że podczas całego manicure zaczną mi one przeszkadzać i będzie w nich za gorąco. Okazało się jednak, że jest zupełnie inaczej. Kosmetyk zawarty w rękawicach daje przyjemne uczucie nawilżenia, samodzielne malowanie paznokci nie sprawia problemu. Jedyne, co bym zmieniła, to wysokość na której odsłania się palce. Skoro rękawiczka ma służyć ochronie przed promieniami UV, to dla mnie mogłaby sięgać wyżej (muszę dodać, że mam dość długie palce).
Preparat ma bardzo delikatny, przyjemny zapach, który wydaje się naturalny. W składzie nie zauważyłam perfum, ale jest on bardzo bogaty, więc mogłam przeoczyć.
Po zdjęciu rękawiczek i wmasowaniu produktu, moje dłonie były bardzo gładkie, skóra jaśniejsza, bardziej jędrna (jak przysłowiowa pupcia niemowlaka). Użyłam ich umyślnie w taki dzień, kiedy skóra dłoni wymagała regeneracji i zdecydowanie ją otrzymała.
Preparatu starczyło na przedramiona i jeszcze trochę go zostało. Następnym razem resztę użyje może na szyje, bo to jedna z części ciała, która najszybciej traci jędrność.

kosmetyki naturalne
Rękawica odwrócona na lewą stronę, po wykonanym zabiegu.


Podsumowanie

Rękawiczki kolagenowe to produkt, który spełnia kilka funkcji, dzięki czemu zyskujemy na czasie. Jest to alternatywa dla zabiegów parafinowych, których nie jestem fanką, ponieważ nie widzę po nich wyraźnego efektu. W tym wypadku efekt jest bardzo widoczny i co najważniejsze długo się utrzymuje. Świetny produkt, mam nadzieję że coraz częściej będzie można go spotkać w salonach manicure. Są do kupienia w sklepie Vanity.

Zobacz także:

53 komentarze:

  1. Wprawdzie z manicuru hybrydowego zrezygnowałam i raczej do niego nie wrócę, ale rękawiczki bardzo chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma swoją funkcję przy robieniu hybryd, ale przede wszystkim świetnie działa na dłonie.

      Usuń
  2. Wygladaja troche smiesznie hehe:D Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe są te rękawiczki, taki zabieg to dobry pomysł dla wysuszonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze je w koncu przetestowac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz okazję zastanowić się wcześniej co zrobić z resztą preparatu, która nie zmieści się na rękach ;)

      Usuń
  5. dobrze wiedzieć że jest coś takiego i fajnie działa, nie wiedziałam że skóra dłoni najszybciej traci jędrność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie części ciała, po których bardzo łatwo poznać wiek.

      Usuń
  6. Myślę, że taki zabieg przydał by się moim dłoniom, fajna sprawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć coś takiego w zanadrzu, gdy dłonie są w gorszej formie ;)

      Usuń
  7. Lubię sobie od czasu do czasu robić takie spa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemna sprawa, przydałaby się, żeby jeszcze ten masaż ktoś wykonał ;)

      Usuń
  8. super sprawa ja tylko bym mogła tak robić kiedy chłopaki moje śpią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to nie jest zły pomysł, żeby sobie przed spaniem wypielęgnować dłonie. Lepsze to niż zmywanie naczyń zaraz po, albo kąpiel w wannie. Przynajmniej będzie pewność, że się wszystko wchłonie ;)

      Usuń
  9. Mi się bardzo spodobaly i chetnie je przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkalam się jeszcze z takimi rękawicami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to nowość, ale cieszę się że je poznałam :)

      Usuń
  11. Ciekawa sprawa, myślę że spiszą się przed wielkim wyjściem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rękawiczki to bardzo kusząca propozycja, szczególnie dla moich dłoni, które przy co dziennych czynnościach narażone są na wysuszenie i promieniowanie w solarium. Bardzo interesujący post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam taki zabieg z innej firmy i wysuszył mi dłonie heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fatalnie, na szczęście ten daje zupełnie odwrotny efekt ;)

      Usuń
  15. Mi akurat wysusza dłonie ;( objawy Niche

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa rzecz! Muszę się tym zainteresować, bo myślę, że by mi się przydało coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie od czasu do czasu każdemu się przyda ;)

      Usuń
  17. Jak dotąd stosowałam jedynie zabieg parafinoey, czas na wypróbowanie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam takie rękawice ale innej marki, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam takich rękawiczek :) Przez częstą potrzebę odkażania dłoni mam je mocno przesuszone, więc taki zabieg byłby idealny dla mnie - muszę się im bliżej przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem nie ma jak ochronić skóry dłoni przed wysuszeniem.

      Usuń
  20. Za hybrydami nie przepadam, ale ta rękawiczka to super sprawa :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💙 www.aliviastye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście do hybryd rękawiczki przydają się tyko przy okazji :)

      Usuń
  21. Nie głupie to, ja zawsze mam mega suche dłonie, mimo, że używam tony kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czasami podobnie, dlatego taki zabieg to fajna sprawa.

      Usuń
  22. Ale świetna maska na dłonie! Muszę spróbować, bo mam bardzo wysuszone dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam zabiegi na stopy i jakoś nie mogę się zebrać żeby zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze stopami pewnie trudniej się zebrać, bo w rękawiczkach można się przemieszczać ;)

      Usuń
  24. Może kiedyś spróbuję, na razie zrezygnowałam z robienia paznokci. Jednak taki zabieg z pewnością przyda się moim dłoniom.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie trafiłam jeszcze na nie, ale kolagenowe jakoś bardziej do mnie przemawiają :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo jakie fajne . Lubię takie zabiegi i masaż dłoni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby jeszcze same masować, to byłby raj dla dłoni ;)

      Usuń
  27. To zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jednorazowe rękawice diagnostyczne są bardzo ważne kiedy mamy dokonujemy jakiejkolwiek ingerencji w skórę ! Szkoda, że tak wiele osób o tym zapomina ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna