poniedziałek, 4 czerwca 2018

Wielofunkcyjne kosmetyki do makijażu

 Kosmetyki mineralne Ecolore

 

kosmetyki ecolore

 

Róż, bronzer, baza, szminka, podkład, puder, rozświetlasz, to tylko część kosmetyków do makijażu, a do ich nakładania potrzebujemy zazwyczaj pędzle, gąbki, czy puszki. Wszystko to pozwala nam na wykonanie perfekcyjnego make-up'u, który ma świetnie wyglądać przez wiele godzin. A co, jeśli nie jesteśmy w stanie mieć ze sobą wszystkich tych produktów?
Podam wam kilka przykładów podwójnego wykorzystania kosmetyków, dzięki któremu łatwiej będzie przygotować kosmetyczkę na wyjazd, czy spakować zestaw awaryjny do torebki. Za przykład posłużą mi kosmetyki Ecolore, bo ostatnio zaopatrzyłam się w kolorówkę tej właśnie marki.

bronzer ecolore


Róż i bronzer jako cień do powiek

Przez to, że mam cerę naczynkową, naturalnego różowego odcienia mam na twarzy aż nadto, nie wyklucza to jednak używania przeze mnie różu do policzków dla innych celów. Róż i bronzer potrafią znakomicie zastąpić cienie do powiek. Wśród produktów Ecolore znalazłam takie, które u mnie sprawdzą się jako cienie. Są to między innymi:
róż Petit Beurre No.206
róż Fresh Mango No.207,
róż Cherry In Love No.201,
róż Coralisso No.210,
róż Peach Nectar No.203,
bronzer Diani No.284.
Zasada ta działa również w przeciwną stronę, dobrze napigmentowany cień do powiek, oczywiście w odpowiednim kolorze, może zastąpić róż, czy bronzer.

bronzer na usta


Róż i bronzer do ust

Gdy chcemy, aby nasz makijaż był doskonale zgrany pod względem kolorystycznym, możemy tego samego produktu użyć na policzki, powieki i usta. Róż, czy bronzer w formie sypkiej sprawdzi się w tej sytuacji znakomicie. Ja noszę zawsze przy sobie bezbarwną pomadkę ochronną, z kolorową bywa różnie. Aby nanieść kolor na usta wystarczy nałożyć bronzer lub róż na palec, na nim rozetrzeć pomadkę i nałożyć na usta, albo drugą metodą: nałożyć szminkę na usta, a odrobinę bronzera, czy różu nanieść na palec i rozetrzeć na ustach. Dzięki tej metodzie możemy mieć powieki i usta dokładnie w tym samym kolorze.

rozświetlacz ecolore

Cień do powiek jako rozświetlacz, rozświetlacz jako cień do powiek

Niektóre cienie do powiek znakomicie sprawdzają się w roli rozświetlacza. Dobrym przykładem jest cień Vanilla Pudding. W odwrotny sposób możemy wykorzystać rozświetlacz np. Daylight. Patrząc na zdjęcie trudno orzec, który z nich to rozświetlacz, a który bronzer.

rozświetlacz do twarzy


Cień do powiek jako cień do brwi (i odwrotnie)

Dobrze napigmentowane cienie do powiek mogą służyć jako cienie do brwi. Paleta cieni do brwi jest o wiele mniejsza, niekiedy trudno wybrać odpowiedni kolor, dlatego warto poszukać w tej sytuacji wśród cieni do powiek


Powyżej podałam przykłady na wielofunkcyjność kosmetyków mineralnych. Jestem bardzo ciekawa jak to u Was wygląda. Może stosujecie takie kosmetyki jeszcze w innych rolach. Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach.

30 komentarzy:

  1. Kosmetyki rzeczywiście potrafią być wielozadaniowe. Sama często używam różu ma powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! Przyznam, że nie słyszałam o tych kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z reguły nie trafiony rozswietlacz używam na powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmarnuje się, a może całkiem dobrze się sprawdzić w nowej roli.

      Usuń
  4. Notorycznie używam brązera, jako cienia do powiek, daje gwarancję, że makijaż będzie spójny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nietrafiony puder używałam jako bronzer, nic się nie zmarnuje ;)

      Usuń
  5. Ja to ogólnie mało używam kolorówki, ale przykłady jak można ją wykorzystać podobają mi się. Nie zdawałam sobie sprawy, że tak można poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma mało kolorowych kosmetyków, to tym bardziej jest okazja, żeby skorzystać z takich pomysłów :)

      Usuń
  6. Lubię takie wielofunkcyjne przydatne kosmetyki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ecolore znam jedynie z blogów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie blogi zachęciły, żeby lepiej poznać tą markę ;)

      Usuń
  8. Też czasami zmieniam zastosowanie kosmetyku, Ecolore jednak nie znam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zdążyłam poznać, mogę polecić Ecolore, bo na tle innych wypada bardzo dobrze.

      Usuń
  9. Ja bardzo często używam kosmetyków jako Właśnie takich wielofunkcyjnej i to nie tylko z kolorówki ale też z pielęgnacji. Zastosowanie cienia brwi i do oczu to u mnie standard czasami nawet jako cienia używam bronzera. Niektóre cię nie bardzo Fajnie sprawdzają się do utrwalania korektora pod oczami Chociażby z annabelleminerals odcień wanilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle odcieni skóry, że czasem trzeba poszukać wśród niestandardowych produktów, żeby dobrać odpowiedni. Świetnie, że się Tobie udało.

      Usuń
  10. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam o nich w internecie. Na część zdecydowałam się w pełnej wersji, a część wybrałam w formie próbek. Cieszę się że jest takie rozwiązanie i polecam jeśli ma się wątpliwości, choć muszę przyznać że zdjęcia są bardzo spójne z rzeczywistością :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawie zapowiadają się te produkty, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków! Zupełnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam naturalne kosmetyki a te wyglądają cudnie!
    Pozdrawiam!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem zdarza mi się też stosować bronzer jako cień do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja tak mam. Czasem wymarzony kolor znajdujemy nie tam gdzie byśmy się spodziewały 😉

      Usuń
  15. Ja też czasami nie korzystam z tych rzeczy tak jak powinnam :PP ale widzę, że nie tylko ja tam mam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że pokazałaś wielozadaniowość takich produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Często zdarza mi się korzystać z danego kosmetyku, który ma zupełnie inne przeznaczenie :) Cieszę się, że nie jestem sama. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Często uzywam kosmetyków nie wg przeznaczenia w szczegolnosci kiedy mi nie odpowiadają:) Zawsze to dobry sposob aby nie wyrzucic tylko jednak złużyć. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię wyrzucać, szczególnie gdy jeszcze sporo produktu zostało. Dużo miałam takich kosmetyków, gdy zdecydowałam się przerzucić na te z bardziej naturalnym składem. Na szczęście i dla nich znalazłam zastosowanie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Czasami delikatnie ożywiam makijaż oka rozświetlaczem, zwłaszcza jednym, który nie zgrywa się z moją cerą za to na oku wygląda zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna