czwartek, 12 lipca 2018

Sylveco dezodorant kwiatowy i ziołowy

Dezodoranty bez aluminuium

 

dezodorant sylveco opinie


Staram się nie używać dezodorantów z aluminium, o czym niejednokrotnie wspominałam na blogu (np. Oliwka magnezowa - naturalny dezodorant bez aluminium). Używam oliwy magnezowej od pewnego czasu zamiennie z dezodorantem, ponieważ gdy stosowałam ją codziennie zauważyłam, że skóra w miejscu nakładania oliwy staje się szorstka.
Gdy dowiedziałam się, że marka Sylveco wprowadziła do swojej oferty dezodoranty, z dużym zaciekawieniem postanowiłam je wypróbować. 

SYLVECO NATURALNY DEZODORANT KWIATOWY

 

sylveco dezodorant kwiatowy

 

Zaczęłam od wersji kwiatowej. Według opisu producenta dezodorant zawiera składniki absorbujące pot, hamujące rozwój bakterii oraz niwelujące nieprzyjemny zapach oraz ekstrakt z liści szałwii lekarskiej o właściwościach ściągających, dzięki czemu sprawdzi się między innymi w przypadku skóry podrażnionej po goleniu.

Skład (INCI)

Aqua -woda,
Triethyl Citrate - cytrynian trietylu,
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil - olej ze słodkich migdałów,
Glycerin - gliceryna,
Glyceryl Stearate Citrate - cytrynian stearynianu gliceryny,
Propanediol - glikol propylenowy,
Oryza Sativa Starch - skrobia ryżowa,
Zinc Ricinoleate - rycynooleinian cynku,
Squalane - skwalan,
Panthenol - pantenol,
Salvia Officinalis Leaf Extract - ekstrakt z szałwii lekarskiej,
Allantoin - alantoina
Tocopheryl Acetate - witamina E,
Xanthan Gum - guma ksantanowa,
Hydroxyethylcellulose - hydroksyetyloceluloza,
Citrus Limonum Peel Oil - olejek cytrynowy,
Citrus Aurantium Dulcis Oil - olejek pomarańczowy,
Pelargonium Graveolens Oil -olejek geraniowy,
Aniba Rosaeodora (Rosewood) Oil - Olejek Drzewa Różanego,
Benzyl Alcohol - alkohol benzylowy,
Dehydroacetic Acid - kwas dehydrooctowy,
Citral -cytral,
Benzyl Benzoate - benzoesan benzylu,
Citronellol - cytronellol,
Linalool - linalol,
Geraniol -geraniol,
Limonene – limonen.

Opinia o dezodorancie kwiatowym

Zaskoczeniem był dla mnie zapach geranium, spodziewałam się, że dezodorant będzie pachniał bardziej kwiatowo niż ziołowo. Dla tych, którzy nie przepadają za zapachem geranium pocieszające będzie, że nie jest on tutaj intensywny i szybko znika. Produkt jest delikatny dla skóry, bezbarwny, nie pozostawia śladów na ubraniach. Trwałość w porównaniu do innych naturalnych dezodorantów jest całkiem dobra. Używając go nie czułam się niekomfortowo, z wyjątkiem jednej sytuacji, gdy długo przebywałam na słońcu w upale. Nie jest to antyperspirant, ponieważ nie blokuje wydzielania potu, ale ogranicza jego ilość i skutecznie chroni przed nieprzyjemnym zapachem. W praktyce zauważyłam, że aby w pełni działał przez wiele godzin, potrzebuję nałożyć go więcej niż przywykłam (zamiast 2 razy potrzeć kulką, pocieram 4). W ten sposób starcza mi jedno użycie na dzień.


SYLVECO NATURALNY DEZODORANT ZIOŁOWY

 

sylveco dezodorant ziołowy

 

Tak samo jak wersja kwiatowa, dezodorant ziołowy zawiera składniki absorbujące pot, niwelujące nieprzyjemny zapach i hamujące rozwój bakterii oraz ekstrakt z kory dębu o działaniu ściągającym.

Skład (INCI)

Aqua -woda,
Triethyl Citrate - cytrynian trietylu,
Helianthus Annus Seed Oil - olej słonecznikowy,
Glycerin - gliceryna,
Glyceryl Stearate Citrate - cytrynian stearynianu gliceryny,
Propanediol - glikol propylenowy,
Oryza Sativa Starch - skrobia ryżowa,
Zinc Ricinoleate - rycynooleinian cynku,
Squalane - skwalan,
Panthenol - pantenol,
Quercus Robur Bark Extract - ekstrakt z kory dębu,
Allantoin - alantoina
Tocopheryl Acetate - witamina E,
Xanthan Gum - guma ksantanowa,
Hydroxyethylcellulose – hydroksyetyloceluloza,
Citrus Limonum Peel Oil - olejek cytrynowy,
Litsea Cubeba Fruit Oil - olejek z werbeny egzotycznej,
Mentha Piperita Oil - olejek miętowy,
Melaleuca Alternifolia Leaf Oil - olejek z drzewa herbacianego,
Salvia Sclarea Oil - olejek z szałwii muszkatołowej,
Benzyl Alcohol - alkohol benzylowy,
Dehydroacetic Acid - kwas dehydrooctowy,
Benzyl Benzoate - benzoesan benzylu,
Limonene – limonen.
Citral - cytral,
Citronellol - cytronellol,
Linalool - linalol,
Geraniol – geraniol.

Opinia o dezodorancie ziołowym

Zapach dezodorantu jest przyjemny, choć w tym wypadku również inny niż się spodziewałam, dominuje olejek cytrynowy. Działa podobnie jak wersja kwiatowa, dlatego zaproponowałam przetestowanie go także mojemu mężowi. Sprawił się do tego stopnia, że mąż postanowił go przejąć, ponieważ uznał, że zapach i działanie bardzo mu odpowiada

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Rożnicę są nieznaczne, ja nieco bardziej polubiłam ziołowy.

      Usuń
  2. Ten ziołowy bardziej mnie kusi :) Fajne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takiego dezodorantu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wiele wypróbowałam i bywało różnie, niektóre dawały tylko zapach. Tutaj jest mało zapachu, ale efekt lepszy.

      Usuń
  4. Nigdy się z nimi nie spotkałam, ale interesująco się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bezpieczniejsze dla zdrowia niż te z aluminium, nie podrażniają, bo nie mają alkoholu. Nie są to antyperspiranty, ale działają :)

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, ze mają dezodoranty. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ostatnio nowości się pojawiło w Sylveco.

      Usuń
  6. Ja właśnie zamówiłam wersję ziołową i jestem ciekawa jak mi się sprawdzi, mam nadzieję, że też będę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj, żeby użyć jednorazowo więcej niż zwykle ;)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że marka sylveco wypuściła dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojaaa nie widziałam,że Sylvecoma takie kulki :D na pewno się skuszę przy okazji następnych zakupów;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś do tej marki nie mogę się przekonać. Ale wizualnie wyglądają świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wystarczy źle trafić na początku i później trudno się przekonać do następnych produktów. U mnie było odwrotnie, zaczęłam od czegoś co mi bardzo odpowiadało, pewnie dlatego jestem odważniejsza ;)

      Usuń
  10. Zastanawiałam się wlaśnie nad ich działaniem. Skoro są skuteczne to spróbuje ale póki co mam jeszcze jeden produkt w zapasie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go i chyba się z nim nie spotkałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wkrótce się spotkasz, bo jest dopiero od maja :)

      Usuń
  12. Przyznam szczerze, że nie wiedziałam nawet, że Sylveco ma w ofercie dezodoranty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie byłam ciekawa recejzni tych dezodorantów :) Dzięki wielkie, teraz i tak muszę się zastanowić czy kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty , ja osobiście wole dezodoranty w sprayu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie, najlepiej sprawdzają mi się właśnie kulki. Naturalnych w sprayu jest mało, to co miałam, zupełnie nie działało (nie licząc oliwy magnezowej).

      Usuń
  15. Nie wiem czy u mnie by się sprawdził tego typu dezodorant. W moim przypadku niezbędny jest antyperspirant ale bardzo ciekawią mnie dezodoranty w kremie Mydlarni 4 Szpaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kremu chętnie sprawdziłabym skład. Próbowałam kiedyś oleju kokosowego z sodą, ale za bardzo tłuścił.

      Usuń
  16. Nigdy nie używałam dezodorantów z tej firmy, ale chyba będę musiała w końcu spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam oba i szczerze powiem, że ziołowy lepiej się u mnie spisywał
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że jest nieco lepszy, w dużej mierze jest to kwestia zapachu. Zapach geranium jest dosyć ostry, co dla dezodorantu nie jest korzystne.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna