sobota, 7 października 2017

Yope żel pod prysznic geranium - opinia


Kiedy dowiedziałam się, że Yope wprowadza żele pod prysznic, od razu postanowiłam je wypróbować. Bardzo polubiłam mydła w płynie tej marki za wydajność, delikatność dla skóry, przyjemne zapachy i eleganckie opakowania, więc przypuszczałam, że z żelami pod prysznic będzie podobnie.
Pierwsze wrażenie
Na pierwszy ogień poszedł żel z geranium. Z etykiety można wyczytać, że produkt ma: 93 % składników pochodzenia naturalnego oraz o niskim stopniu przetworzenia, nie zawiera SLES, PEG, SLS, silikonów i barwników, czyli wszystkiego tego, za czym w żelach pod prysznic nie przepadam.
Żel ma pojemność 400 ml. Zaskoczył mnie rozrzut cenowy, bo znalazłam go w internecie za 16 a nawet 27 zł. Według Yope produkt pachnie jak cytrusowy sorbet, wg mnie, ma naturalny zapach geranium, który zupełnie nie przypomina mi niczego, co mogłabym zjeść. Mimo to, a może właśnie dlatego, zapach żelu bardzo mi się podoba. Jest bardziej ziołowy, niż opisywany przeze mnie niedawno peeling enzymatyczny Sylveco z olejkiem geraniowym, który ma wyraźną nutę cytrusową. Sam ekstrakt z geranium ma bardzo pozytywne znaczenie nie tylko dla skóry, ale również działa relaksująco i antydepresyjnie.
Skład
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Citric Acid, Sorbitan Sesquicaprylate, Parfum, Glycerin, Pelargonium Gravedens Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citronellol, Linalool.


Moja opinia
Żel jest wygodny w użytkowaniu, ponieważ ma butelkę z pompką. Sama butelka doskonale się prezentuje i może stanowić ozdobę łazienki, na nalepce znajdują się błyszczące – złote motywy. Produkt jest bardzo wydajny, dobrze się pieni. Skóra po jego użyciu nie jest wysuszona, ma miły zapach. Po umyciu tym żelem mam bardzo przyjemne poczucie odświeżenia.
Moja ocena
Produkt spełnił moje oczekiwania. Jestem ciekawa pozostałych dwóch wersji.

42 komentarze:

  1. Bardzo kuszą mnie te żele, może kiedyś wpadną w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że uwielbiam mydła Yope, zakupiłam ten żel, ale jeszcze nie używałam. Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jakie wrażenia będziesz miała co do zapachu ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam mydła Yope, ale żelu jeszcze nie testowałam, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz ich mydła, to na pewno żele też będą się Tobie podobać :)

      Usuń
  4. Ty to zawsze coś wspaniałego wyczarujesz!
    Super! Yope kusi od dawna.
    Pozdrowionka niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi zrobiłaś przyjemność tym komentarzem. Dziękuję i pozdrawiam 💟

      Usuń
  5. Nie miałam, ale bardzo bym chciała :) Kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O żelu tej formy jeszcze nie słyszałam, ale brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie są 3 wersję żelu, ale widzę że asortyment się stałe powiększa.

      Usuń
  7. Bardzo lubię mydła w płynie Yope i często używam ich jak żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam w ten sposób, ale pewnie też by się sprawdziły :)

      Usuń
  8. Muszę się w końcu zaopatrzyć w te cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo hałasu wokół tej firmy a ja nadal nic nie przetestowałam :/ chyba najwyższa pora :)

    https://poprostualeksandraa.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś nowego wypuszczają, więc będziesz miała w czym wybierać ;)

      Usuń
  10. Koniecznie muszę wypróbować :) Mydełka są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo razy widziałam ich produkty na stronach interentowych, blogach i fajnie wyglądają, ale jakoś nie zebrałam się jeszcze na zakup. Mam nadzieję, że nadrobię to w najbliższym czasie;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ich kosmetyki za skład :) Świetne mają też grafiki na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. żeli pod prysznic tej marki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam żel Yope tylko wersję Dziurawiec. Jak tylko wyķończę żele Organique od razu biorę się za Dziurawca ;D Z tego co pamiętam zapłaciłam za niego 19 zł, więc jak na żel o pojemności 400 ml z takim składem cena jest do zniesienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rozsądną, dziwią mnie te za 16 zł, miałabym obawy kupować za tak skrajnie niską.

      Usuń
  15. Podoba mi się ten żel. I skład i opakowanie świetne, a jeszcze piszesz, że działanie. Wszystko na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastrzeżeń nie mam, więc chętnie wypróbuję inne wersję.

      Usuń
  16. Niestety jeszcze nie używałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona, zaczęło się od mydeł, które wspaniałe działają na skórę, w odróżnieniu od większości dostępnych w sklepach wysuszaczy ;)

      Usuń
  17. Nie znam marki ale wygląda bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mydła tej marki też polubiłam, teraz pora na żele ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesują mnie produkty tej marki, czytam o nich jedynie pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna