czwartek, 4 stycznia 2018

Maska do włosów Beaver Professional, Argan Oil, Therapy Mask Moisture Repair

maska do włosów

Na temat maski arganowej w czepku wspominałam jakiś czas temu na moim Instastories. Dziś opiszę szczegółowo jej działanie i efekty.

Arganowa terapia 

nawilżająco - odbudowująca


Maska arganowa do włosów stanowi terapię nawilżającąo-dbudowująca. Ma za zadanie naprawić zniszczone włosy, poprawić ich kondycję oraz wzmocnić je na całej długości.

Skład

Formuła ta jest wolna od siarczanów, fosforanów, oleju mineralnego i parabenów.


profesjonalne maski do włosów

 

Składniki aktywne:

olej arganowy:

- zapobiega rozdwajaniu się końcówek,
- odżywia,
- wspomaga dotlenienie wewnątrzkomórkowe,
- przywraca zdrowe proporcje pomiędzy wodą i tłuszczami we włosach,
- dodaje blasku,
- zabezpiecza przed skutkami działania wysokiej temperatury i promieniowania UV,
- poprawia elastyczność włosów.

Witamina E

- neutralizuje wolne rodniki.
- odżywia mieszki włosowe,
- nawilża włosy i skórę głowy,
- reguluje pracę gruczołów łojowych,
- pomaga odzyskać włosom zdrowy wygląd i blask.

Olej makadamia

- wzmacnia włosy, zapobiega łamaniu,
- nadaje blasku,
- odżywia,
- dodaje sprężystości,
- przeciwdziała elektryzowaniu się włosów,
- nawilża.


Hydrolizowana keratyna

- nadaje włosom zdrowy wygląd,
- zwiększa sprężystość i objętość włosów,
- zabezpiecza przed szkodliwym działaniem farb i produktów do trwałej ondulacji,
- przywraca połysk.


suche włosy


Sposób użycia

W opakowaniu znajduje się spory czepek wypełniony substancją o formule balsamu do włosów. Należy go nałożyć na wilgotne włosy i zakleić dołączoną tasiemką samoprzylepną tak, aby szczelnie przylegał do głowy. U mnie tasiemka nie zdała rezultatu, ale z łatwością zastąpiła ją jedna spinka. Czepek świetnie się trzymał. Po jego nałożeniu wmasowałam maskę we włosy, tak aby dotarła głębiej oraz w te miejsca, w których wydawało mi się, że jest jej mniej.
Po 20 minutach zdjęłam czepek i spłukałam włosy.

odzywka do włosów

Moja opinia

Maska ma przyjemny delikatny zapach. Czepek dobrze trzyma się na głowie i wygląda całkiem estetycznie.
Zanim zobaczyłam jak wygląda maska, obawiałam się, że będę miała problem ze zmyciem produktu z włosów, ale obawy okazały się niepotrzebne. Maska zmyła się łatwo, a zamierzone efekty zostały osiągnięte.
Włosy po użyciu produktu są bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i solidnie nawilżone. W odróżnieniu od produktów z serii do włosów suchych i zniszczonych, maska nie spowodowała wygładzenia włosów,a ładnie podkreśliła fale, dlatego mogę ją polecić osobom posiadającym włosy kręcone i falowane.


Podsumowanie

Włosy farbuję henną, dlatego nie mogę wypowiedzieć się na temat działania odbudowującego po farbowaniu, mimo to maskę oceniam jako bardzo dobry produkt, który świetnie sprawdza się zimą, gdy włosy narażone są na niskie temperatury na zewnątrz i suche powietrze w pomieszczeniach. Jest to również bardzo dobry produkt do regeneracji włosów zniszczonych letnim słońcem.


Zobacz także: 



24 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotkałam się z maską do włosów w takiej formie. Ciekawe...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA również używałam takiej maski pierwszy raz i chętnie jeszcze do niej wrócę :)

      Usuń
  2. Oo pierwszy raz widzę. Fajnie, że daje dobre rezultaty. Z pewnością przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej maski jeszcze nie widziałam, ale jak działa to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny czepek :) Sephora chyba też ma takie maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze maski, która miałaby w zestawie taki świetny czepek :) Zazwyczaj dodają takie "reklamówki" na głowę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do zalet oleju arganowego można dodać jeszcze nawilżanie skóry głowy oraz regenerację i ochronę przed działaniem wysokich temperatur, których źródłem są prostownice i suszarki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka forma na maskę? Pierwsze widzę :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie nie będzie do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sposób aplikacji takiej saszetki, jak gdzieś znajdę to chętnie wypróbuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca - muszę sięgnąć po taką właśnie maskę bo sama nie wiem gdzie szukać ratunku dla suchych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kosmetyk, nie słyszałam o nim wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czepek wygląda naprawdę fajnie! z chęcią bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bajer, nigdy o niej nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś jakieś miniaturki od nich, moje włosy były w sumie zadowolone :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt ;) Ja zregenerowałam włosy odżywką Nivea Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, jeszcze nigdy nie widziałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Intrygujący produkt, muszę go wypróbować. Brakuje mi tylko tutaj Twojego zdjęcia twarzy w tym czepku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D nie robiłam takiego zdjęcia więc już nie nadrobię, chyba że innym razem.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna