sobota, 30 grudnia 2017

Szampon i odżywka Beaver Professional do włosów suchych i zniszczonych

pielęgnacja włosów


Przez ostatnie tygodnie poznawałam kosmetyki do włosów marki Beaver Professional. Jako posiadaczka suchych włosów (za taką dotychczas się uważałam) zdecydowałam się na zestaw do włosów suchych i zniszczonych. Odkąd zaczęłam używać naturalnych szamponów, stan moich włosów znacznie się poprawił, ale od czasu do czasu używam czegoś z mocniejszymi detergentami (pisałam o tym w poście o zimowej pielęgnacji włosów). Ciekawa byłam jak na moje włosy zadziałają profesjonalne kosmetyki Beaver Professional. 
 

Informacje producenta o serii do włosów suchych i zniszczonych 

 

Produkty zawierają:
- składniki aktywne pochodzące z naturalnych drożdży bogatych m. in. w aminokwasy, witaminy, nukleotydy, które zapewniają wystarczającą ilość odżywienia dla włosów,
- kompleks protein - białka bogate w składniki odżywcze wzmacniające włosy,
- inteligentne kompleksy kationowe + technologia aminokwasowej naprawy błony komórkowej, które potrafią automatycznie wykryć anionowe części włosa i natychmiast naprawić zniszczone włosy, tworzą aminokwasowy film naprawczy skutecznie zamykając składniki odżywcze, napinając skórę głowy i nawilżając włosy na długi czas. Dzięki nim włos pozostają lekkie, błyszczące i miękkie.
- hydrolizowana keratyna wysokiej czystości + technologia superdrobnej hydrolizy – dzięki takiemu połączeniu składniki odżywcze mogą być rozbite na bardzo drobne cząsteczki i z łatwością wchłonięte, zapewniając doskonałą pielęgnację oraz sprężystość włosów.

szampon oczyszczający

Szampon Beaver Professional do włosów suchych i zniszczonych 

 

Szampon przeznaczony jest do włosów suchych, matowych, niepodatnych na układanie i zniszczonych. Zawiera olej z awokado, ekstrakt z aloesu oraz prowitaminę B5.

Moja opinia

 

Aby wyrobić sobie rzetelną opinię myłam włosy szamponem bez stosowania odżywki oraz w połączeniu z odzywką. Szampon ma przyjemny, lekko migdałowy zapach, który wydawał mi się znajomy. Być może miałam myte nim włosy podczas wizyty w salonie fryzjerskim.
Nawilżające działanie czułam już przy nałożeniu na rękę podczas robienia zdjęć do tego posta. Włosy po umyciu szamponem Beaver Professional do włosów suchych i zniszczonych stają się przyjemne w dotyku, gładkie i nawilżone, co dotychczas nie zdarzało się na moich włosach w przypadku szamponu z SLES.
Szampon świetnie zmywa produkty do stylizacji włosów, jest bardzo wydajny. Po jego użyciu włosy na długo pozostają świeże.

odżywka do włosów

Odżywka Beaver Professional do włosów suchych i zniszczonych 

 

Jej zadaniem jest odbudowa struktury włosa, nawilżenie, przeciwdziałanie utracie wilgoci oraz naprawianie uszkodzeń.
Moja opinia
Odżywka ma podobny do szamponu zapach i gęstszą konsystencję. Nakłada się bardzo wygodnie, nie spływa podczas aplikacji. Po jej użyciu włosy stają się jeszcze bardziej przyjemne w dotyku, wyjątkowo gładkie, nie są obciążone, ale świetnie się układają. Na moje gęste włosy wystarcza bardzo mała porcja odżywki, zatem uważam że jest to bardzo wydajny produkt.

Podsumowanie


Duet szampon + odżywka uważam za bardzo udany. Włosy po jego użyciu są miękkie, sypkie i świeże przez długi czas.

11 komentarzy:

  1. moje włosy zdecydowanie potrzebują czegoś extra! może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie te produkty wywarły bardzo pozytywne wrażenie, więc je polecam.

      Usuń
  2. Zapowiada się bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś  czas temu zużyłam te próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich, ale ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak włosy są długo świeże to super ale zastanawiam się czy to jest duecik do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nasze włosy sporo się różnią, więc trudno mi powiedzieć jaki byłby efekt u Ciebie. U mnie zdecydowanie zamiast częstego chaosu na głowie, był totalny ład :)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam szamponu i odżywki tej firmy. Jestem ciekawa jak by się sprawdziły na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba właśnie taki zestawik kiedyś miałam i mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna