wtorek, 27 lutego 2018

Khadi, Olejek stymulujący wzrost włosów


Khadi

W mojej pielęgnacji indyjskie zioła odgrywają duża rolę, dlatego bardzo ucieszył mnie olejek do włosów, który otrzymałam w paczce od sklepu Helfy. Zawiera on oleje i wyciągi, które wpływają pozytywnie na skórę głowy, wzrost włosów, wzmocnienie ich, a także zapobiegają wypadaniu oraz pomagają pozbyć się łupieżu. Olejek trafił do mnie w kryzysowej sytuacji, w trakcie używania szamponu, który bardzo pogorszył mi stan skóry głowy (o szamponie pisałam w poprzednim poście), dzięki czemu mogłam wykorzystać go w celach regeneracyjnych.

Olejek do włosów Khadi


Olejek jest naturalnym kosmetykiem, w którego skład wchodzą poleje bazowe (sezamowy, kokosowy oraz rycynowy) oraz ekstrakty ziołowe (m. in. z bhringaraj, brahmi, amli oraz bali). Znajduje się w szklanej buteleczce o zawartości 10 ml z kroplomierzem. 

Skład

Sesam indicum Oil* (olej sezamowy) - wnika w głąb włosa, działa zmiękczająco i poprawia elastyczność na całej długości,
Cocos Nucifera Oil * (olej kokosowy) - odżywia włosy i nadaje im blasku,
Ricinus Communis Oil (olej rycynowy) - wzmacnia włosy i przyśpiesza ich wzrost,
Eclipta Alba Leaf Extract (Bhringaraj) - działa odżywczo na skórę głowy, zapobiega wypadaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek,
Bacopa Monniera Leaf Extract (Brahmi) - korzystnie wpływa na skórę głowy, dodaje włosom sprężystości i elastyczności,
Sida Cordifolia Extract (Bala) - wzmacnia włosy,
Butea Monosperma Extract (Palasa) – popularny w Azji środek na porost włosów,
Trigonella Foenum Graecum Seed Extract (wyciąg z kozieradki pospolitej) – zapobiega wypadaniu włosów,
Abrus Precatorius (modligroszek różańcowy) - zapobiega wypadaniu włosów,
Emblica Officinalis Fruit Extract (Amla )* - nadaje włosom blask, wzmacnia, eliminuje łupież, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu włosów,
Citrullus Colocynthis Seed Oil (olej z arbuza kolokwinta) - przyśpiesza wzrost włosów i zapobiega wypadaniu
Rosmarinus Officinalis Essential Oil* (olej z wyciągiem z rozmarynu) - zapobiega powstawaniu łupieżu,
Daucus Carota Seed Oil (olej z nasion marchwi) - chroni włosy przed promieniowaniem słonecznym,
Tocopherol (witamina E) - zwalcza wolne rodniki, dzięki czem chroni przed uszkodzeniem naczynia włosowate zaopatrujące włosy w składniki odżywcze,
Cinnamomum Camphora Extract (wyciąg z cynamonowca kamforowego) - odkaża, pobudza krążenie, zapobiega wypadaniu włosów,
Onosma Hispidum Extract – odżywia i wzmacnia włosy,
Linalool**, Limonene**.

* składnik pochodzący z upraw ekologicznych
** otrzymane z naturalnych olejków eterycznych.

preparaty na porost włosów

Sposób użycia

Olejek należy wstrząsnąć przed użyciem,a później około łyżeczki rozprowadzić na skórze oraz włosach, wmasować i odczekać co najmniej 2 godziny. Po tym czasie umyć włosy delikatnym szamponem. Producent zaleca, dla lepszego rezultatu, powtarzać taki zabieg 2-3 razy w tygodniu.

Moja opinia

Pierwsze pozytywne wrażenie wywarł na mnie bogaty skład, wygląda na to, że każdy składnik ma tu swoje ważne dla włosów zadanie. Olejek ma charakterystyczny zapach, który nieco przypomina mi kamforę, nie jest nieprzyjemny, a po myciu szybko się ulatnia.
Po pierwszym użyciu zauważyłam już sporą poprawę, skóra głowy przestała mnie swędzieć, a po drugim odniosłam wrażenie, że skóra całkowicie wróciła do normy, nie pojawił się łupież, mimo że na wysuszonej skórze można było zaobserwować jego początki. Wbrew obawom, nie spowodował żadnego podrażnienia na suchej skórze, na którą go nakładałam. Włosy przestały wypadać i są w lepszej kondycji po suszeniu suszarką, niż wczesniej.

preparaty na wypadanie włosów

Podsumowanie

Co do stymulacji porostu włosów nie jestem w stanie się wypowiedzieć, bo aby to zaobserwować musiałabym używać olejku przez dłuższy czas, ale przekonałam się, że jest to dobry produkt na różne nieprzyjemne włosowe przygody, świetnie regeneruje włosy oraz skórę głowy. Olejek jest dostępny w sklepach Helfy i na www.helfy.pl, tam można znaleźć również większą wersję - 100 ml.

29 komentarzy:

  1. Markę znam i bardzo lubię. Nie raz uratowała mnie przed włosowym kryzysem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak trzeba go używać dłuższy czas, bo tak szybko zmiany nie następują, u mnie na szczęście jak trzeba dobrą dietę to włosy rosną szybko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam cierpliwości i z trudem przychodzi mi systematyczne stosowanie takich produktów. Niemniej jednak ten wygląda niezwykle ciekawie i na pewno przy dłuższym stosowaniu zauważysz jeszcze lepsze rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo pozytywnych opinii słyszałam o tym olejku, sama aż jestem w szoku, że go jeszcze nie miałam. Pewnie dlatego, że nigdzie nie mogłam go dostać stacjonarnie, a wolę kosmetyki nabywać jednak w tradycyjny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie stwierdziłam po Twojej ,że potrzebuję tego produktu....

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten olejek, muszę sobie kupić normalne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam do takich akcji olejku rycynowego

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wróciłam do polskich ziół, jeśli chodzi o stymulacje wzrostu włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ogólnie szybko rosną włosy ale mogłabym wypróbować. Helfy mam nawet dość blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeogromnie spodobała mi się ta marka Khadi.
    Po prostu rewelacja!
    Sama mogłabym taki olejek mieć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej marki, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejków do włosów jeszcze nie używałam. Ten zapowiada się ciekawie, choć nie wiem czy się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurdę ciekawy produkt, mam osobę, której na pewno go polecę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stosuje loxen 2%, ale za krótko, żeby powiedzieć coś o efektach

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy olejek :) muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny skład, nie dziwię się, że tak świetnie działa!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oleje, olejki stosuję raczej na włosy, a nie na skórę głowy. Trochę się obawiam zbytniego obciążenia skóry, bo mam dość wrażliwą.
    A jak zmywasz ten olej? Emuglujesz jakąś odżywką? Czy sam szampon daje radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon sobie radził, nie nakładałam go dużo, tak jak zaleca producent - około 1 łyżeczki.

      Usuń
  20. Całkiem fajny ten olejek :) To prawda, że musiałabyś używać przez dłuższy czas tego produktu, aby zobaczyć czy włosy po nim rosną szybciej- minimum 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale jestem ciekawa jakby zareagowała na niego moja skóra głowy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. UUU chyba wiem co następnego wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle słyszę same ochy na temat tego olejku, więc pewnie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mysle ze mnie najlepiej zrobiloby podciecie wlosow by potem szybciej rosly. Ale na lupiez tez cos sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy produkt i chętnie go przetestuje na sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna