sobota, 23 grudnia 2017

Kosmetyki do makijażu Benecos – mój świąteczny make-up

benecos do makijażu
Ostatni już etap wyzwania „Piękna Przed Świętami”, tym razem tematem jest świąteczny makijaż. Przygotowując post zorientowałam się, że większość kosmetyków, które mam zamiar użyć, to produkty jednej marki – Benecos. Ta niemiecka marka, założona została w 2008 roku. Produkty Benecos nie zawierają olejów mineralnych i ich pochodnych, silikonów, parabenów, syntetycznych: barwników, emulgatorów, substancji zapachowych i konserwantów, nie są testowane na zwierzętach.

 

Cienie do powiek Quattro Beautiful Eyes, Benecos

 

paletka cieni naturalnychZestaw cieni do powiek z lekkim połyskiem, w czterech odcieniach: wrzosu, śliwki, czekolady i jasnego beżu. To połączanie uważam za bardzo uniwersalne.
Cienie są wygodne w aplikacji, nie są błyszczące, ale też nie całkowicie matowe. Nie osypują się i nie zbierają w załamaniach, a prócz tego są bardzo wydajne.

naturalne cienie do powiek


Wegański tusz do rzęs Vegan Volume - czarny MAGIC BLACK, Benecos

 

naturalny tusz do rzęs

Rzęsy po jego użyciu wydają się gęstsze i dłuższe, dla mnie ten efekt jest w pełni satysfakcjonujący. Jest bezzapachowy, bezpieczny dla osób noszących soczewki kontaktowe (czyli dla mnie), nie osypuje się, nie skleja rzęs i nie podrażnia, długo trzyma się na rzęsach, ale nie mam problemu z jego zmyciem podczas demakijażu. Nie zawiera parabenów, parafiny, silikonów, składników pochodzących z martwych zwierząt, sztucznych środków barwiących, aromatów czy konserwantów.

tusz wydłurzający
Dodaj napis

SKŁAD
Salvia Sclarea (Clary) Flower/Leaf/Stem Water*, Cetearyl Alcohol, Glycerin*, Acacia Senegal Gum, Brassica Campestris/Aleurites Fordii Oil Copolymer, Glyceryl Rosinate, Glyceryl Stearate, Silica, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, Magnesium Aluminum Silicate, Aqua (Water), Sorbitan Olivate, Cetearyl Olivate, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Xanthan Gum, Ci 77499 (Iron Oxides), CI 77820 (Silver).
*składniki pochodzące z kontrolowanych upraw biologicznych


Kremowa pomadka do ust - toffi TOFFEE, Benecos

 

pomadka brązowa

Zimą uwielbiam nosić brązowe szminki. W tym roku kupiłam po raz pierwszy pomadkę Toffi Benecos. Kolor bardzo mi się podoba, jest lekko błyszczący, a konsystencja kremowa i przyjemna.
Szminka świetnie się rozprowadza, nadaje złocistego blasku, dlatego będzie doskonałym wyborem na bożonarodzeniowy makijaż. Ma naturalny skład, w który wchodzą m. in.: lanolina, olej rycynowy, i olej jojoba.

SKŁAD
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Lanolin, Buxus Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Candelilla Cera, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cera Carnauba*, Beeswax/Cera Alba*, Parfum (Essential Oils), Limonene, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Maltodextrin, Ascorbyl Palmitate, Rosmarinus Officinalis Extract*, Linalool, Benzyl Benzoate [+/- (May Contain) Mica, Ultramarines (CI 77007), Carmine (CI 75470), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491), (CI 77492), (CI 77499), Talc, Silica, Manganese Violet (CI 77742)].
* składniki pochodzące z kontrolowanych upraw biologicznych


Benecos Naturalny krem BB

 

Świetny produkt dla cery, na której jest co zamaskować, w moim przypadku to zaczerwienienia spowodowane rozszerzonymi naczynkami. Matowi skórę, ma pielęgnujące składniki pochodzące z ekologicznych upraw (m. in. olej jojoba, masło Shea, olej Acai, oliwę z oliwek), działa na skórę odżywczo. 
SKŁAD:
Aqua, Glycerin, Talc, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Alcohol*, Tricaprylin, Squalane, Polyglyceryl-5 Laurate, Magnesium Aluminum Silicate, Silica, Hydrogenated Lecithin, Polyglyceryl-3 Stearate, Glyceryl Caprylate, Cera Alba, Citric Acid, P-Anisic Acid, Xanthan Gum, Polyglyceryl-10 Laurate, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Hydroxide, Limonene, Parfum (Essential Oils), Tocopherol, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Citral, Linalool, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.
* składniki pochodzące z kontrolowanych upraw biologicznych

Makijaż utrwalam pudrem ryżowym Ecocera.

Świąteczny makijaż 

 

Mój świąteczny makijaż będzie wyglądał tak, jak na poniższych zdjęciach.

świąteczny makijaż




Jeśli zainteresował Cię ten post zobacz także:

18 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki makijaż! Zainteresował mnie ten wegański tusz do rzęs...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolorki i śliczny makijaż. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko pędzel tej marki, pięknie wyglądasz w tym makijażu :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy kosmetyków tej marki, pomadka ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z ich kosmetyków bardzo zadowolona, więc polecam :)

      Usuń
  5. Cienie bardzo ładne, ale kolorki nie dla mnie. Pomadka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajne kolory cieni :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam Cię serdecznie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nienawidzę tego podkładu, jeden z najgorszych jaki miałam! Podobnie jak korektor pod oczy tej marki, istna tragedia! Za to puder od benecos bardzo sobie chwalę, choć używam go tylko latem, bo jest dosyć ciemny jak na odcień 01. Ale ogółem bardzo go lubię, ładnie pachnie i lekko kryje, więc w okresie wiosna-lato jak się trochę opalę stosuję go w formie sypkiego podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam okazji spotkać się z tą firmą,ani nie miałam okazji testować ich kosmetyków. Szukam czegoś nowego dlatego bardzo zainteresował mnie Twój wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą firmę znam od dawna, choć tylko od strony kosmetyków do makijażu, teraz pojawiły się podobno pielęgnacyjne, ale nie miałam jeszcze okazji ich poznać.

      Usuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę w 2018 roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam ,że może być wegański tusz do rzęs ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oznacza, że ma w nim składników pochodzenia zwierzęcego np. wosku pszczelego i nie był testowany na zwierzętach.

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze z nimi przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna