wtorek, 10 października 2017

Vianek szampon nawilżający do włosów suchych i normalnych – mój hit


Przez lata używania szamponów z SLES (sodium laureth sulphate) moje włosy były suche – sianowante, pozbawione blasku. Miałam duże problemy, żeby je ułożyć. Kilka miesięcy temu opisałam, jak dobrze sprawdził się u mnie szampon odżywczy Vianek. Od tego czasu, najpewniej dzięki temu szamponowi, stan moich włosów poprawił się na tyle, że postanowiłam przerzucić się na coś lżejszego, co nie dociąża włosów już tak mocno. Wybór padł na (jakże mogło być inaczej) Vianek nawilżający.
Szampon należy do serii niebieskiej. Produkt przeznaczony jest do mycia włosów suchych i normalnych, ma bardzo przyjemny zapach, ten sam, którym pachną wszystkie produkty serii nawilżającej (za wyjątkiem bezzapachowego kremu pod oczy).
Skład:
Aquawoda,
Cocamidopropyl Betaine - (betaina kokoamidopropylowa) - substancja aktywnie myjąca ,
Lauryl Glucoside (poliglukozyd laurylowy) - substancja myjąca, pełni funkcję emulgatora, ułatwia powstawanie emulsji,
Glycerin - gliceryna,
Taraxacum Officinale Root Extract (ekstrakt korzenia mniszka lekarskiego) – działa regenerująco i przeciwutleniająco,
Panthenol (pantenol) - prowitamina B5, zapobiega rozdwajaniu się końcówek ,
Glyceryl Laurate - emolient tzw. tłusty
Triticum Vulgare Germ Oil (olej z kiełków pszenicy) – wzmacnia włosy, odżywia je, nawilża, dodaje blasku, zapobiega puszeniu się,
Hydrolyzed Oats (hydrolizowane proteiny owsa) – substancja wiążąca wodę, działa ochronnie, nawilżająco i wzmacniająco,
Lactic Acid kwas mlekowy,
Cyamopsis Tetragonoloba Gum - guma guar, jest pozyskiwana z nasion, ułatwia rozczesywanie włosów ,
Glyceryl Oleate - (oleinian glicerolu) emulgator i emolient, działa nawilżająco, natłuszczająco, nadaje włosom miękkość i gładkość,
Parfum,
Sodium Benzoate - sól sodowa kwasu benzoesowego (konserwant).



Moja opinia
W składzie znajduje się sporo substancji nawilżających, dzięki czemu włosy są bardzo przyjemne w dotyku, gładkie i miękkie. Produkt jest wydajny, nie podrażnia skóry ani oczu, a po jego użyciu włosy bardzo dobrze się układają i łatwo rozczesują. Spełnia zatem wszystkie wymagania, które stawiałam szamponowi nawilżającemu.
Podsumowanie
Szampon nawilżający Vianek polecam wszystkim, którzy narzekają, że ich włosy są sztywne, szorstkie w dotyku i pozbawiane blasku.

Uporałam się z moim największym problemem dotyczącym włosów, a jakie Wy macie problemy z włosami?

58 komentarzy:

  1. Z tej serii miałam tylko krem pod oczy, ale inne produkty Vianka bardzo kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dosyć sucha skórę i sporo już wypróbowałam, ale nie wszystko jeszcze opisałam na blogu ;)

      Usuń
  2. Z tego co piszesz to będzie idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Z opisu wynika, że to szampon dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go namiętnie całe lato.
    Fajnie się u mnie sprawdzał.
    Lubię markę Vianek.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja. Już prawie się kończy, a je dopiero sobie przypomniałam o recenzji ;)

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale coraz częściej widzę pozytywne opinie na jej temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie wszystkie ich produkty zdały egzamin ;)

      Usuń
  6. U mnie największy problem to suche końce i włosy przetłuszczające się u nasady- ciężko jest dobrać mi coś co odżywia, a nie obciąża. Ostatnio myję Biolavenem i Radicalem. Naturalnie mam mocno błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zazwyczaj takie produkty obciażają. Próbowałaś olejowania na końcówki?

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że mi SLS nie przeszkadza, może dlatego, że od dziecka choruje na łojotok skóry głowy i ten składnik nie robi mi takiej krzywdy. Szampony bez tego składnika lubię używać raz na jakiś czas, choć myślałam nad zmianą nawyków i używaniu więcej szamponów bez SLS niż z nimi. SLS w produktach do oczyszczania skóry głowy nie odstawię.
    Miałam odzywkę z tej serii co przedstawiony szampon. Nie przypadła mi do gustu, włosy były jakby oklapnięte, ale teraz po znacznym obcięciu przetestowałabym ją jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze jeden szampon z SLES, który został mi od czasu jak się przerzuciłam na coś bardziej naturalnego i teraz,kiedy włosy nie są daj si he jak dawniej spokojnie mogę go od czasu do czasu używać.

      Usuń
  8. Jest niezły, ale dla mnie bez szału:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w zapasie, teraz używam sylveco i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco u mnie działał inaczej, ale znam go tylko z próbek. Ciekawej jak Vianek się u Ciebie sprawdzi.

      Usuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji używac kosmetyków Vianka, ale przymierzam się do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ich kosmetyki to sama przyjemność, Tobie też tego życzę :)

      Usuń
    2. Dziękuję, jak już się na coś skusze to na pewno napiszę o tym u siebie.

      Usuń
  11. Vianek ciekawi mnie już tak długo, że muszę się w końcu zdecydować i coś wypróbować :) Ten szampon chętnie bym przetestowała, ale tak na co dzień muszę używać do włosów przetłuszczających się. Nawilżające od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Twoich włosów w takim razie wersja zielona, też jest bardzo fajny.

      Usuń
  12. Używałam kiedyś tego szamponu i byłam zadowolona :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta marka baardzo mnie kusi, na mojej liście kosmetyków do wypróbowania:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie produkty z tej firmy, szczególnie peelingi do ciała. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie wszystko się sprawdza :)

      Usuń
    2. Na pewno sięgnę po kolejne produkty tej firmy. :-)

      Usuń
  15. Chyba nie miałam nic z tej firmy ale szampon mogłabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. eh moje włosy są strasznie wymagające, więc to nie dla mnie. Ja muszę używać kilku kosmetyków naraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zawsze coś sobie dobrać. Ja zwykle nie kupuje zestawami, ale dobieram pojedynczo.

      Usuń
  17. Miałam zamiar kupić ale wiem, czy teraz się skuszę. Kupiłam drugą markę ' Sylveco' i po szamponie zaczęły mi wypadać włosy - garsciami. Czytałam wiele dobrych opinii ale u mnie się nie sprawdziło a szkoda. Stosuję za to inny naturalny szampon i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie miałaś wcześniej próbki, często sklepy je dodają. Bardzo przykra w skutkach reakcja. Mnie po tamtym szamponie kiepsko układały się włosy,ale nie miałam pełnej wersji.

      Usuń
  18. Mam nie do końca dobrą relację z kosmetykami Vianek :D Chyba jednak nie wypróbuję ich szamponu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jesteś wrażliwa na jakiś składnik, to nie ma sensu sobie szkodzić.

      Usuń
  19. U mnie tez szampony bez SLS świetnie się sprawdziły i uratowały moje włosy. Najbardziej lubię szampon z biolaven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym też dużo dobrego słyszałam, na pewno kiedyś spróbuję :)

      Usuń
  20. Bardzo mi się przyda, bo ostatnio szampony strasznie przesuszają mi włosy u nasady :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie go wypróbuję :) Choć moim zniszczonym włosom pomoże najlepiej już chyba tylko ścięcie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził :-) Szampony bez SLS także mojej córce służą o wiele lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo takich osób, dobrze jak już się o tym wie.

      Usuń
  23. Własnie te SLS'y musze zwracać na nie uwagę ;)
    A ten szampon miałam i mile wspominam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią go wypróbuję, bo ma całkiem dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię kosmetyki firmy Vianek, w szczególności serię odżywczą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A korzystałaś z innych kosmetyków marki Vianek? Sama mogę Ci gorąco polecić kremy do twarzy, peelingi i żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo kosmetyków Vianek i Sylveco wypróbowałam i bardzo mi służą.

      Usuń
  27. Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna