sobota, 30 listopada 2019

Kosmetyki z rokitnikiem AVA Bio Rokitnik




Kosmetyki z rokitnikiem dobrze służą mojej naczynkowej cerze, ale dotychczas używałam ich sporadycznie, ponieważ te, na które trafiałam niemiłosiernie barwiły skórę, a przy okazji też moje ubrania.
W końcu trafiłam na krem i maskę z ekstraktem z rokitnika, które nie barwią i nie brudzą, a mimo to znakomicie działają na cerę.

AVA Bio Rokitnik maska do twarzy Silna Antyoksydacja 


Maska w kremie, to jeden z moich ulubionych typów masek. Nie trzeba przy niej nic robić, nie pozostawia niepotrzebnych odpadów, jak maski w płachcie. Często wystarczy tylko ją rozprowadzić i  poczekać do wchłonięcia.


Maska Bio Rokitnik Ava – moja opinia



Producent podaje, że w przypadku maski Ava Bio Rokitnik, należy nałożyć grubszą warstwę na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Po 10-15 minutach, to co się nie wchłonęło, należy wmasować w skórę lub zmyć wacikiem nasączonym wodą. Można stosować ją do 3 razy w tygodniu.
Maska wchłonęła się u mnie całkowicie w najbardziej suchych partiach (czoło), resztę musiałam wmasować.
Ma przyjemny zapach, który stanowi połączenie kwiatów i cytrusów oraz żółtawy kolor, którego na szczęście nie widać po rozprowadzeniu na skórę.
Efekt jaki zauważyłam po stosowaniu maski, to bardziej gładka, miękka i jędrna skóra.
Najlepszy efekt odczułam tam, gdzie maska całkowicie się wchłonęła. W pozostałe miejsca, po kolejnym nałożeniu maski, wolałam pozostałości zmyć, bo miałam wrażenie że cały czas mam coś na twarzy. Po zmyciu czułam się bardziej komfortowo, na zewnątrz nie było widać żadnej różnicy.

Widząc działanie maski, stwierdzam że znakomicie sprawdzi się przy niwelowaniu oznak starzenia się skóry.
Ma całkiem przyzwoity skład, 97 % to naturalne składniki.



AVA BIO Rokitnik, Wygładzający krem na dzień


Krem AVA BIO Rokitnik przeznaczony jest na dzień i polecany dla cery po 30 roku życia. Znajduje się w szklanym słoiczku, ma jaśniejszy niż maska, szaro-beżowy kolor, więc o barwienie skóry nie trzeba się obawiać. Zapach nieco bardziej przypomina kwiaty.
Kosmetyk ma za zadanie odżywić i zregenerować skórę, ujędrnić ją, wygładzić zmarszczki i zabezpieczyć przed utratą wody.


Krem AVA BIO Rokitnik – moja opinia


Krem ma lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Świetnie sprawdził się na mojej mieszanej cerze, nie zapychał, spowodował że stała się matowa, a jednocześnie dobrze nawilżona. Zauważyłam też delikatne ujędrnienie. 
Bardzo dobrze współgra z makijażem. Sprawdził się zarówno pod sypki podkład mineralny oraz pod kosmetyki do makijażu w formie kremu. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie podrażnił mojej wrażliwej cery. Działał wręcz kojąco.
Jest bardzo wydajny, ma  całkiem przyzwoity skład, 96 % to naturalne składniki, a przy tym kosztuje całkiem niewiele . 

Polecam go wszystkim, których cera potrzebuje odżywienia i wygładzenia.


21 komentarzy:

  1. Oba kosmetyki wydają się godne uwagi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, próbki mi nie podeszły, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie trafiłam na próbki, ale na szczęście bardzo dobrze sprawdzają mi się ich kosmetyki.

      Usuń
  3. Lubię tę markę, ale z tej serii jeszcze nie korzystałam. Muszę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maska ma potencjał, muszę się za nią rozejrzeć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba miałam tonik z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy istniej tonik w tej serii, ale jest na pewno płyn micelarny.

      Usuń
  6. polubilam ich produkty :) ale innej serii

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych jeszcze nie miałam ale jak najbardziej lubię kosmetyki z dodatkiem rokitnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rokitnik całkiem dobrze się sprawdza własnie w tym okresie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś inny krem z rokietnikiem i sprawdzał sie całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jest w czym wybierać jeśli chodzi o rokitnik w kremach :)

      Usuń
  10. kurcze miałam coś z tej serii, ale nie pamiętam jak wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że jak by się nie sprawdziło, to byś zapamiętała ;) Ja na pewno tak mam :D

      Usuń
  11. Już jakiś czas nie miałam produktu z rokitnikiem w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybywa takich kosmetyków, więc może będziesz miała wkrótce okazję ;)

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tych kosmetykach. Rokitnik jest bardzo zdrowy i ma dobre właściwości dla skóry, więc może wypróbuje kosmetyki z ta roślinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, rokitnik w kremach też świetnie się sprawdza.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna