poniedziałek, 10 września 2018

DR. Konopka's żel pod oczy z rumiankiem zmniejszający obrzęki – sposób na zmęczone, opuchnięte, podkrążone oczy


podkrążone oczy

Żel pod oczy zmniejszający obrzęki DR. Konopka's używam już od dawna. Byliście ciekawi jak się spisuje, więc nadszedł czas na jego recenzję.

Żel pod oczy 

 

Żel z rumiankiem DR. Konopka's, to przede wszystkim produkt na podkrążone i opuchnięte oczy, ale nie tylko. Prócz zmniejszania opuchlizny, ma za zadanie odżywić skórę, zregenerować ją i ochronić przed podrażnieniami.
Jego bazą jest emulsja ziołowa DR. Konopka's nr 54. W skład tej bazy wchodzą organiczne ekstrakty roślinne, olejki, kompleks witamin i składników mineralnych. Znajduje się tutaj między innymi: organiczny olejek lawendowy, hydrolat rumiankowy, ekstrakt z owoców dzikiej róży i ekstrakt lilii wodnej.

Żel pod oczy zawiera także proteiny ryżowe i sojowe oraz oksyreduktazy. Ich zadaniem jest przede wszystkim ochrona kolagenu i elastyny przed degradacją. Zapobiegają wiotczeniu skóry, hamują działanie wolnych rodników i chronią przed podrażnieniami.
Hydrolat z rumianku ma nam gwarantować działanie łagodzące, przeciwzapalnie i przeciwobrzękowe, a przy tym poprawiać koloryt skóry, działać ujędrniająco i odświeżająco.

Kosmetyk wegański

 

Żel pod oczy zmniejszający obrzęki DR. Konopka's jest produktem wegańskim. Potwierdza to certyfikat Vegan nadawany przez organizację charytatywną Vegan Society z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
Żel nie zawiera więc składników pochodzenia zwierzęcego ani testowane na zwierzętach.

żel na opuchnięte oczy

Skład żelu pod oczy

Aqua,
Glycerin (gliceryna roślinna),
Panthenol (prowitamina B5),
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (uwodorniony olej rycynowy)
Hydrolyzed Rice Bran Protein (proteiny ryżowe),
Glycine Soja (Soybean) Protein (proteiny sojowe),
Oxido Reductases,
Propylene Glycol (glikol propylenowy),
Chamomilla Recutita Flower Water*(organiczny hydrolat z kwiatów rumianku),
Melilotus Albus Flower/Leaf/Stem Extract*(organiczny ekstrakt nostrzyka białego),
Saccharide Isomerate,
Sorbus Sibirica Extract*(organiczny ekstrakt jarzębiny syberyjskiej),
Lavandula Angustifolia Oil*(organiczny olejek lawendowy),
Mentha Piperita Leaf Water*(organiczny hydrolat z mięty pieprzowej),
Mentha Piperita Oil*(organiczny olejek miętowy),
Chamomilla Recutita Flower Water*(organiczny hydrolat z kwiatów rumianku),
Anthemis Nobilis Flower Extract*(organiczny ekstrakt rumianu rzymskiego),
Nuphar Luteum Root Extract* (organiczny ekstrakt lilii wodnej),
Angelica Archangelica Root Water* (organiczny hydrolat z dzięgla),
Althaea Officinalis Root Extract* (organiczny ekstrakt prawoślazu),
Hamamelis Virginiana Water* (organiczny hydrolat oczaru wirginijskiego),
Rosa Canina Fruit Extract*(organiczny ekstrakt dzikiej róży),
Sodium Citrate,
Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides,
Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides,
Polyglyceryl-5 Oleate,
Sodium Cocoyl Glutamate,
Glyceryl Caprylate,
Sodium Benzoate,
Potassium Sorbate,
Benzyl Alcohol,
Dehydroacetic Acid,
Propylene Glycol,
Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer,
Citric Acid,
Parfum,
Sodium Hydroxide,
Ethylhexylglycerin,
Coumarin,
Linalool.

(*) - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych

kosmetyk wegański

DR. Konopka's żel pod oczy - opinia

 

Szukając żelu pod oczy trafiłam na wiele produktów, których ważnym składnikiem był olejek z mięty pieprzowej. Obawiałam się, że mięta będzie podrażniać oczy. Na szczęście miałam okazję je wypróbować. Moje obawy się potwierdziły. Olejek z mięty pieprzowej w okolicy oczu to fatalny pomysł.
Z tego powodu nie polecam wam na przykład Chłodzącego Żelu pod Oczy Planeta Organica, nad którym się zastanawiałam. Zdecydowałam się więc na Żel pod oczy DR. Konopka's, który delikatnie pachnie rumiankiem.
Żel DR. Konopka's jest przezroczysty, ma typową dla żelu konsystencję. Nie lepi się i bardzo dobrze się rozprowadza. Jest przy tym bardzo wydajny, dlatego 20 ml znajdujące się w opakowaniu, starcza na długo. Po otwarciu żel można używać przez 12 miesięcy. Z dozowaniem nie miałam problemu. Mały dzióbek pozwala wydobyć tylko tyle żelu, ile potrzebuję.

Działanie 

 

Żel doskonale sprawdza się, gdy mam zmęczone oczy. Bardzo szybko czuję ulgę. Delikatnie rozjaśnia skórę pod oczami, sprawia, że staje się ona bardziej napięta, ale nie wysuszona. Nie podrażnia oczu, ani mojej wrażliwej skóry wokół nich. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione, choć do efektu WOW! jeszcze nieco brakuje. 
Zdecydowanie polecam go dla osób, których oczy potrzebują odprężenia na przykład po długiej pracy przy komputerze. Z powodzeniem może zastąpić okład z rumianku, szczególnie, gdy nie możemy sobie pozwolić na leżenie z zamkniętymi oczami :)
Krem kupicie tutaj.

Dajcie znać, czego Wy używacie pod oczy?

26 komentarzy:

  1. Aktualnie używam serum pod oczy z Sape ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj bardzo lubię rumianek i jego zapach :) aktualnie pod oczy nic nie używam ale przeszła mnie już myśl że pora coś kupić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel ma bardzo delikatny zapach rumianku. Przyjemniejszy niż zaparzone ziółka ;)

      Usuń
  3. Nie miałam nic z tej marki, pamiętam jako nastolatka bardzo lubiłam żele z Flos leku...zastanawiam się jakby teraz się u mnie sprawdziły.
    Ja obecnie stosuję serum z marki Mokosh...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rumianek od lat dba o oczy, fajnie że jest w składzie tego kosmetyku. Ja też nie rozumiem jak można dawać takie mocne olejki jak miętowy pod oczy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziwniejsze, że olejek miętowy był w kilku takich kosmetykach. Nie mam pojęcia skąd ten pomysł.

      Usuń
  5. Często mam zmęczone oczy, więc to mogłoby być coś dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Często mam zmęczone oczy, więc to produkt idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zaopatrzyłam się dodatkowo w płatki, teraz rano lekki krem lub olejek, po demakijażu płatki, bo nie mam na nie czasu rano, a potem olejek i jeszcze na to krem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, często mam zmęczone oczy od pracy przy komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle, ze w niektórych sytuacjach ten kremik mógłby okazać sie przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawił ten żel ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kremik, muszę go gdzieś upolować:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel mnie bardzo zaciekawił ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydał by mi się ostatnio, bo moje oczy źle się mają :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za żelami pod oczy, zdecydowanie wolę kremy i masła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Preferuję bardziej "bogate" konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę i ten żel i firmę :) Ja ostatnio zaczęłam używam kremiku, który dostałam w prezencie, ale nie pamiętam marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydałby mi się taki kosmetyk, moje oczy niestety często nie wyglądają jak powinny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam duże wymagania co do kremów pod oczy, ale mimo to mogłabym dać mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi na tak bardzo podkrążone oczy pomaga krem na cienie i worki pod oczami remescar, działa szybko po aplikacji i do tego nie podrażnia, no i nie uzaleznia, kiedys go stosowałam dwa razy na dzień, teraz wystarczy tylko raz dziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna