piątek, 18 stycznia 2019

Dermokosmetyki BioDermic: serum 3D z kwasem hialuronowym, krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł, krem pod oczy z ekstraktem z kawioru



Miesiąc temu pisałam o tym, jak sprawdziły się u mnie maseczki w płachcie polskiej marki dermokosmetyków. Przez ten czas poznałam też kilka innych kosmetyków BioDermic: serum intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym, krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł oraz krem pod oczy z ekstraktem z kawioru.
Jak widać każdy z tych produktów należy do innej linii, ponieważ moja skóra ma różne potrzeby.

biodermic serum hialuronowe

 

Serum intensywnie wygładzające 3D z kwasem hialuronowym

 

Od serum z kwasem hialuronowym wymagałam przede wszystkim nawilżenia, a dokładniej hamowania procesu utraty wody przez naskórek. Zimą używam przeważnie tłustych kremów do twarzy, dlatego serum z kwasem hialuronowym jest idealnym dodatkiem (nakładam je pod krem).
Serum intensywnie wygładzające BioDermic ma wygodny pojemnik typu airless.
Podoba mi się, sposób dozowania serum. Trafiałam na różne sera w pojemnikach airless, często był z nimi problem, dlatego wolałam butelki z pipetką. W przypadku tego serum, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wydobywam tyle produktu ile potrzebuję, nie rozlewa się i wygodnie nakłada.
Serum BioDermic ma delikatny przyjemny zapach i żelową konsystencję. Działa zgodnie z moimi oczekiwaniami, czyli powoduje, że skóra jest nawilżona, jędrna i gładka.

Serum BioDermic z kwasem hialuronowym znajdziecie w sklepach w cenie od 33 zł.

krem na szyję i dekolt

 

Krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł BioDermic

 

Na krem do szyi i dekoltu zdecydowałam się ponieważ moja skóra w tamtej okolicy najbardziej wymaga ujędrniania.
Jest to pierwszy mój krem tego typu wcześniej zwykła używałam kremów do twarzy, a właściwie przez długi czas  okolice szyi i dekoltu dbałam sporadycznie. Teraz zamierzam to nadrobić. Stosując krem BioDermic widzę wyraźną poprawę. Skóra stała się bardziej jędrna i gładka. Najlepsze efekty przynosi w połączeniu z wałeczkiem do masażu twarzy.


Składniki

 

W składzie znajduje się mnóstwo wartościowych składników. Ekstrakt z pereł, którego zadaniem jest nawodnienie i ujędrnienie skóry oraz spowolnienie procesu starzenia.
Wyciąg z oliwek chroni przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych.
Olej ze słodkich migdałów znakomicie wygładza i uelastycznia skórę.
Sekwencje oligosacharydów oparte na kwasie glukuronowym mają za zadanie zwiększyć nawilżenie i przywróć objętości skóry. 

krem pod oczy z kawiorem

 

Krem pod oczy z ekstraktem z kawioru BioDermic


Krem pod oczy BioDermic znajduje się w 15 ml  pojemniku airless. W przypadku kremu pod oczy jest to dla mnie bardzo duża zaleta, ponieważ pielęgnując skórę pod oczami, jeszcze bardziej zwracam uwagę na higienę, niż na przykład w przypadku kremu do szyi i dekoltu.
Krem pod oczy  wchłania się błyskawicznie. Natychmiast czuję, że skóra jest gładsza i ujędrniona. Do kremu pod oczy podchodzę ostrożnie, ponieważ te drogeryjne zawsze mnie podrażniały i powodowały zapychanie porów, a przez to powstawanie nieestetycznych prosaków.
W przypadku kremu BioDermic efekty są wyłącznie pozytywne. Nie podrażnia spojówek, co często mi się zdarza, szczególnie zimą gdy w jakiś sposób nawet lekkie łzawienie spowoduje że krem dostanie mi się do oczu. Poprzedni krem który używałam powodował to bardzo często. Odkąd używam kremu BioDermic nie zdarzyło mi się to ani razu.

 Składniki

 

W składzie znajduje się między innymi ekstrakt z kawioru, który ma regenerować skórę wokół oczu oraz zwiększyć produkcje kolagenu i elastyny.
Olej z  pestek moreli opóźniający oznaki starzenia, a także działa przeciwzapalnie i przeciwrodnikowo.
Pullulan i trehaloza, które wiążą wodę w naskórku, nawilżają i niwelują drobne zmarszczki.
Emolient z oliwy, chroniący przed nadmierną utratą wody z naskórka.
Emolient z trzciny cukrowej, który pomaga zmiękczyć i wygładzić skórę.

biodermic kosmetyki
Jestem zadowolona ze wszystkich produktów BioDermic, które miałam   okazję dotychczas używać. Prócz tego jak działają, podoba mi się, że mają bezpieczny skład, delikatny przyjemny zapach i eleganckie opakowania dzięki czemu świetnie nadają się jako prezent.
Zaletą opakowań jest też trwałość. Mimo codziennego używania przez kolejne miesiące, przez cały czas wyglądają jak nowe.

29 komentarzy:

  1. Mam ten krem do szyi i dekoltu i go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem pod oczy mnie zaciekawił, bo obecnie szukam czegoś właśnie do okolic oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosłownie przed chwilą mi mignęły w sieci po raz pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się promują, bo są to na prawdę fajne polskie kosmetyki :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Marka jest młoda, ale na pewno warto ją poznać ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kwas hialuronowy i zawsze szukam go w swoich kosmetykach. Nie znam produktów tej marki, ale ciekawi mnie ten krem pod oczy z kawiorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też potrzebuję kwasu hialuronowego, dlatego zdarzało mi się, że dosypywałam go np. do toniku :)

      Usuń
  6. Krem do szyi i dekoltu by mi się bardzo przydał :) Ostatnio zaniedbałam tą część, ciepły prysznic itp osłabia cienką skórę na dekolcie, pomyślę nad tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najbardziej widać po nocy. Nie ma co zwlekać, bo jak nic nie pomożemy, to na pewno nie będzie lepiej ;)

      Usuń
    2. Po nocy u mnie rzeczywiście też eh ta moja ulubiona pozycja spania na brzuchu :D

      Usuń
  7. Mam krem do dekoltu i ten pod oczy i jestem bardzo ciekawa, jak sprawdzą się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak pięknie się prezentują, krem bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne wyglądają, wygodnie się ich uzywa i dobrze działają, czego chcieć więcej ;)

      Usuń
  9. Czekam na przesyłkę z tej firmy może i u mnie te produkty fajnie sie sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach wypróbować zestaw :) nawet u kogoś widziałam jeszcze jakieś chyba dwa produkty dodatkowe ale może mi się pomyliło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Na pewno są też kremy na dzień i krem na noc. Ja akurat tego typu kremów nie potrzebowałam, ale miałam od nich maseczki.

      Usuń
  11. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami, jednak zapowiadają się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ten wałeczek do masażu twarzy to taki z kamienia? Widziałam na którymś blogu takie fajne wałeczki i ciągle myślę żeby sobie taki sprawić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój, z tego co pamiętam, jest z marmuru. Sprawdzają się też te z kamieni szlachetnych, najczęściej jadeitu. Ważne żeby kamień był zimny.

      Usuń
  13. Niestety marki nie miałam jeszcze okazji poznać, ale prezentowane przez Ciebie kosmetyki zapowiadają się świetnie! Ogromny plus za opakowania typu airless!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Ja ostatnio troszkę mniej "siedzę" w kosmetykach.
    Jednak te dermo bardzo lubię.
    Pozdrowionka i piękny różowy tulipanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Tulipany kupiłam, gdy jeszcze były zielone. Na szczęście nie zawiodłam się na intuicji ;)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna