poniedziałek, 14 stycznia 2019

Przekąska na zimno na imprezę – przepis na roladki z tortilli z tuńczykiem


przepis na roladki z tortilli z tuńczykiem

Wczoraj po południu przygotowywałam się na przyjście gości. Zawijając roladki z tuńczykiem, jedną z moich ulubionych karnawałowych przekąsek na zimno, przypominałam sobie, że nie pokazałam ich jeszcze na blogu. Zdążyłam jeszcze zrobić zdjęcie ostatniej sztuki, a dziś podaję Wam przepis.

Składniki tortilli z tuńczykiem

4 tortille,
2 puszki tuńczyka w sosie własnym (razem 340 g),
3 małe ogórki kiszone lub konserwowe,
majonez,
1/2 czerwonej cebuli,
1 średnia czerwona papryka,
kilka gałązek natki pietruszki,
pieprz do smaku (nie jest konieczny).

przekąski na imprezę na zimno

Przygotowanie roladek z tortilli na zimno

1. Odsącz tuńczyka.
2. Pokrój w drobną kostkę ogórki, cebulę i paprykę.
3. Posiekaj pietruszkę.
4. Wszystkie składniki wymieszaj z 3 łyżkami majonezu.
5. Wysmaruj majonezem tortillę i ułożyć na niej farsz, w taki sposób, by około 1,5 cm od brzegu nie było farszu.

przekąski na imprezę szybkie

6. Zawiń dosyć ciasno w rulon. Aby roladki lepiej się trzymały, możesz je owinąć folią spożywczą.

roladki z tortilli z tuńczykiem
7. Wstaw do lodówki na 3 godziny.
8. Przed podaniem pokrój w kawałki o grubości 3-4 cm.

Smacznego!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie przekąski...nie tylko na imprezę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po raz pierwszy przygotowałam ją na Wigilię :D

      Usuń
  2. Fajna przekąska, w tym roku karnawał taki długi, że na pewno przyda się ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Idealny przepis, uwielbiam tuńczyka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardo lubię tuńczyka. Muszę przypomnieć sobie przepis na moja ulubiona sałatkę z tuńczykiem, bo niestety nie miałam jej zapisanej :/

      Usuń
  4. Faktycznie idealna przekąska na imprezkę :) a teraz karnawał to nóżna szykować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm...ale narobiłaś mi apetytu na taką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna przekąska! I ładne paznokcie autorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna