wtorek, 11 czerwca 2019

Dobry krem pod oczy 30+ i 25+ (mój ranking) Jak to jest ze skórą po 30-tce



Nie jest tak, że po przekroczeniu 30 lat nagle zmienia się nam skóra i potrzebujemy czegoś zupełnie innego, ale zauważyłam, że nie wszystko to, co odpowiadało mi jeszcze 2 lata temu (byłam już po 30-tce), odpowiada mi w dalszym ciągu.


Jak to jest ze skórą po 30-tce


Największa różnicę odczułam w kremach pod oczy. Choć, gdy patrzę w lustro skóra nie wygląda o wiele inaczej, czuję, że potrzebuje czegoś innego niż jeszcze kilka lat temu.

Przygotowałam dziś listę kremów z dobrym składem, które sama mogłabym podzielić na 25+ i 33+ (dla ułatwienia podaję jednak umowne 25+ i 30+). Wszystkie wymienione niżej kremy pod oczy wypróbowałam. Nie dla każdego z nich znalazło się miejsce na osobną recenzję,więc jest teraz okazja napisać o nich więcej.

Dobry krem pod oczy 25+

 

Vianek Nawilżający krem pod oczy

 

Vianek Nawilżający krem pod oczy – lekki krem, który pachnie bardzo naturalnie, jak siemię lniane. Spełnia swoje zadanie, dobrze nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania i dzięki temu nie stwarza problemów, nie migruje do oczu. Nadaje się pod makijaż, korektor nałożony na niego nie roluje się, nie zbiera w załamaniach. Nie mam do niego zarzutów.
Wygładza, nawilża, nawet lekko i przyjemnie chłodzi, ale jeśli chodzi wam o ujędrnianie, to nie liczcie za bardzo na niego. Krem znajdziecie tutaj


Vianek Odżywczy krem pod oczy 

 

Vianek Odżywczy krem pod oczy – mniej nawilża, mniej wygładza, za to bardziej wzmacnia skórę niż ten z serii nawilżającej. Ma delikatny zapach, nie podrażnia, nie migruje, nadaje się pod makijaż. Krem do kupienia w tych sklepach.


Nacomi Naturalny krem arganowy pod oczy

 

Nacomi Naturalny krem arganowy pod oczy – przez dłuższy czas był jednym z moich ulubieńców. Nie znalazł się na moim blogu, chyba przez to, że jego recenzje widziałam już bardzo wiele razy. Dziś jest okazja żebym opisała swoje wrażenia na jego temat.
Krem arganowy pod oczy mogę zaliczyć do kremów tłustych. Wygodnie się nakłada, ale pod oczami wchłania się powoli. Pachnie delikatnie, migdałowo, zupełnie inaczej niż opisywany przeze mnie ostatnio olej arganowy tej samej marki (o oleju arganowym przeczytacie tutaj).
Moje początki z nim były pozytywne, miałam wrażenie, że skóra jest bardziej odżywiona i wygładzona. Tego wtedy potrzebowałam. Nie podrażniał, nie zapychał, był bardzo wydajny. Po pewnym czasie zaczęłam mieć jednak odczuwać, że w ogóle się nie wchłania. Przez cały czas pozostawia lepką warstwę. Choć nie miałam problemów z aplikowaniem go pod makijaż, zaczął migrować do oczu. Zużyłam w ten sposób 2 słoiki, testując, czy zmieniłam coś oprócz kremu, przez co po jego nałożeniu szczypią mnie oczy, ale okazało się, że nie, to jednak krem przestał się u mnie sprawdzać.

Nadal uważam, że ma on szanse być dla niektórych numerem 1 jeśli chodzi o pielęgnację skóry pod oczami. Ja jednak już do niego nie wrócę.

Obecnie krem Nacomi nie spełnia moich potrzeb. Podobne efekty uzyskiwałam nakładając pod oczy krem domowej roboty, który prawie w całości składał się z masła shea. Wychodzi znacznie taniej. Krem kupicie tutaj.

 

Dobry krem pod oczy 30+



Sylveco Łagodzący krem pod oczy

 

Moją opinię o Łagodzącym kremie pod oczy marki Sylveco możecie przeczytać tutaj.

To pierwszy krem pod oczy, który polubiłam. Sprawdza się u mnie pod każdym względem, choć jego głównym zadaniem ma być działanie kojące i łagodzące, odniosłam wrażenie, że działa też ujędrniająco. Dla osób wieku 30+ nadaje się idealnie. Kupicie go tutaj.


BioDermic krem pod oczy z ekstraktem z kawioru



BioDermic Krem pod oczy z ekstraktem z kawioru - z tego kremu też byłam zadowolona, więcej przeczytacie w recenzji, którą zamieściłam w tym artykule. Znajdziecie go tutaj.


AVA ECO LINEA Krem pod oczy

 

Krem pod oczy ECO LINEA, to najnowszy produkt pod oczy, który właśnie kończę używać. Skusiłam się na niego, dzięki pozytywnym wrażeniom jakie wywarły na mnie wcześniej poznane kosmetyki z tej samej serii (pisałam o nich w tym artykule )
Krem pod oczy ma dość lekką konsystencję, ten sam zapach (trawy cytrynowej) co cała seria, ale zdecydowanie mniej intensywny, dzięki czemu nie podrażnił mojej delikatnej skóry wokół oczu. Wchłania się szybko, ale nie błyskawicznie, więc z nałożeniem makijażu lubię kilka minut odczekać. Nałożony na niego korektor się nie roluje. Krem nie podrażnia oczu, nie migruje.
Skóra przy jego stosowaniu jest bardziej nawilżona, wygładzona i ujędrniona. Wygląda na to, że to będzie teraz mój ulubieniec.
Kolejne plusy, to butelka typu airless (według mnie najlepszy sposób aplikacji, szczególnie w przypadku kremów pod oczy). Nie dość że butelka ma pompkę, to jest szklana i przezroczysta, dzięki czemu widzę ile produktu mi zostało.
Sądząc po działaniu, sprawdzi się także u osób po 40-tce. O późniejszych latach się nie wypowiadam, bo nie jestem ekspertką w tym temacie :D
Krem znajdziecie w tych sklepach.


DR. Konopka's żel pod oczy z rumiankiem zmniejszający obrzęki 

 

Przy okazji postanowiłam wspomnieć o produkcie pod oczy, który co prawda kremem nie jest, ale polecam go w podobnym celu. Pisałam już o nim wcześniej, dlatego odsyłam do recenzji.


Jakie są Wasze doświadczenia z produktami do pielęgnacji skóry wokół oczu?


28 komentarzy:

  1. Świetny ranking! :) Ten arganowy kremik od nacomi poleca bardzo dużo osób i słyszałam o nim same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam jedną osobę, która ma podobne wrażenia do moich. Jest z tego samego rocznika, więc może coś jest na rzeczy ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sylveco przywrócił mi wiarę w kremy pod oczy. Wszystkie, których używałam przed nim, mnie podrażniały albo zapychały :)

      Usuń
  3. Najbardziej kusi mnie ten arganowy krem i mam zamiar kupić go przy najbliższej okazji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z Tobą, skóra pod oczami po 30-tce wymaga już innej, lepszej pielęgnacji...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie są za słabe te kremy, ale dla młodszych cer czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przypuszczałam, dlatego zatrzymałam się na 40-tce ;)

      Usuń
  6. Ja dopiero od dwóch miesięcy regularnie używam kremu pod oczy. Wcześniej wydawało mi się że nie ma takiej potrzeby.. Teraz jednak widzę że się myliłam i skóra wygląda zdecydowanie lepiej gdy używam kremów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, jak byłam na tym samym etapie. To było też spowodowane tym, że trafiałam na kremy, które nie przynosiły żadnych pozytywnych efektów, a te negatywne owszem.

      Usuń
  7. Wpis jakby dla mnie stworzony :P Miałam sporo, niestety te początkowe, są już dla mnie za słabe :P Obecnie ciągnie mnie do kremów pod oczy z Ava :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dobrą stronę cię ciągnie, Ava zdecydowanie u mnie teraz wygrywa :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie kremy od wianka są tragiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa przeciwstawne komentarze i to prawie w tym samym czasie ;) Dobrze, że Vianek daje próbki. U mnie wszystkie ich kremy się sprawdzają.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cudów na zmarszczki nie zrobią, ale są bardzo dobre dla skóry.

      Usuń
  10. sama dłuuuugo szukałam ideału i chyba znalazłam :D idalnie nawilżający krem pod oczy Neutrogena Hydro Boost <3 W sumie to cała seria jest rewelacyjna! Tych co tutaj polecach niestety nie używałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam produktów DR. Konopka's - muszę wypróbować, bo mnie zachęciła recenzja. Ja mam spory problem z workami pod oczami, szczególnie jak się nie wyśpię (a wysypiam się może raz na tydzień z racji na intensywny tryb życia...) ;/ Słyszałam, że dobrze działają produkty, które w składzie mają ziele świetlika. Czy słyszałaś o tym? Czy któryś z opisywanych w rankingu kremów zawiera świetlika? Jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstrakt ze świetlika zawiera na pewno krem Sylveco. Dokładniej pisałam o tym tutaj https://www.mrscalluna.pl/2017/03/sylveco-agodzacy-krem-pod-oczy-recenzja.html
      Żel DR. Konopka's zawiera inne składniki (przede wszystkim rumianek), jego skład też znajdziesz pod linkiem, który umieściłam w tym artykule.
      U mnie sprawdzają się świetlik i rumianek, więc polecam jedno i drugie :)

      Usuń
  12. Ciekawy wpis ale ja poszukuje coś na 40+ :) u mnie już ten przedział :) z chęcią poczytam i przetestuję coś na moje 40+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze trzeba koniecznie patrzeć na to, jaki wiek widnieje na opakowaniu, ale jednak nie ma co ukrywać, że z wiekiem zmieniają się potrzeby skory ;)
      Mam nadzieję, że i znajdziesz coś, z czego będziesz zadowolona.

      Usuń
  13. Ostatnio kupiłam słynny krem pod oczy Resibo :) Muszę pamiętać o tych, które polecasz po 30 roku życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na Resibo nie skusiłam :D Czytałam już kilka recenzji, ciekawa jestem też Twojej opinii.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna