czwartek, 28 lutego 2019

Drewniany masażer do stóp z Rossmanna – czy jest lepszy od tradycyjnego


drewniany masażer do nóg opinie



Półtora roku temu na moim blogu pojawił się tekst na temat przyrządów do masażu z Rossmana. Zabrakło tam jednego masażera, który mam najdłużej - drewnianego masażera do stóp. W związku z tym, że moi czytelnicy byli zainteresowani również tym masażerem, postanowiłam dzisiaj napisać co myślę na jego temat.

Masażer do nóg z Rossmanna kupiłam kilka lat temu. Taki przyrząd był mi potrzebny, ponieważ przytrafił mi się kiedyś niefortunny upadek, zakończony złamaniami w kościach stopy i problemami ze stawem skokowym. Stopa jest teraz bardziej wrażliwa na wszelkie niewygody, więc uznałam, że z masażera będę często korzystać.

Wcześniej, gdy mieszkałam w domu rodzinny, również używałam tego typu przyrządów, które były własnością moich rodziców. Miałam dzięki temu okazje dobrze je poznać i porównać z masażerem z Rossmanna.


Drewniany masażer do stóp

 

Tego typu masażer przede wszystkim poprawia krążenia, z pewnością przyda się osobom, którym puchną stopy, działa odprężająco. Niektórzy twierdzą również, że służy akupresurze. Co do akupresury, to jest to metoda, która wymaga większego zaangażowania, niż przesuwanie stopą po rolkach z wypustkami i zdecydowanie trzeba wiedzieć gdzie i jak naduszać.
Masażer z Rossmanna jest wykonany z lakierowanego drewna. Ma 10 metalowych drążków (po 5 dla każdej stopy), na których znajdują się drewniane wałki. Środkowe wałki wyposażone są w gumowe "kolce".



Masażer do stóp For Your Beauty – wady i zalety

 

Masażer For Your Beauty dostępny jest w drogeriach Rossmann. Można go kupić za około 20 zł.
+ Wszystkie jego części, które mają kontakt ze stopą, są wykonane z lakierowanego drewna. Dzięki temu masażer może bez problemu być czyszczony, najlepiej wilgotną szmatką.

+- Druga sprawa, która różni go od wcześniej poznanych przeze mnie masażerów (dostępnych na na Allegro, czy Ceneo), to podkładki, które zabezpieczają przed porysowaniem podłogi. Z jednej strony dają pewność, że wykonując masaż, nie zniszczymy sobie podłogi, a z drugiej sprawiają, że masażer jeszcze łatwiej się przesuwa. Lepiej sprawdziłyby się podkładki z gumy. Te są niestety wykonane z gładkiego materiału, który przypomina gąbkę.

masażer do nóg ceneo


- Największa wada tego  masażer, to jego wielkość. Jest on lekki, nieduży, poręczny, ale też i nieco za mały, by zmieścić na nim stopę. Moje ledwie się mieszczą, choć są szczupłe. Nie wyobrażam sobie, by mógł z niego korzystać jakikolwiek mężczyzna. 

Jak wiadomo, stopa podczas masażu zajmuje więcej powierzchni, niż na przykład wtedy gdy stoimy. Powinna dotykać całą swoją powierzchnią masażera, a  jak możecie zobaczyć na zdjęciu, moja stopa dotyka krawędzi tego przyrządu.


rossmann masażer



- Kolejna wada - przez to, że jest sporo drobnych wałków, od czasu do czasu zdarza się, że gdy przesuwam stopą, masażer się zacina.

Czy drewniany masażer do stóp z Rossmanna jest lepszy od tradycyjnego


Jeśli macie drobne stopy i nie będzie was drażniło, że rolki nie zawsze będą się płynnie przesuwały, to będziecie zadowoleni z masażera. Ja jednak wolę tańsze, tradycyjne masażery. Choć nie mają gumowych kolców i zaokrąglanego kształtu, lepiej spełniają swoją role, a do tego są o wiele tańsze. 



Dajcie znać w komentarzach, czy używacie przyrządów do masażu stóp.

17 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi, że taki masażer muszę sobie sprawić. Może nie mam dużych stóp, ale ten z rossmana i tak mi jakoś nie przypadł do gustu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lepszy niż żaden, ale można znaleźć coś co będzie bardziej się sprawdzać ;)

      Usuń
  2. o, może mamie sprawię w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobry pomysł na prezent, jeśli wiesz, że Twojej mamie nie będą przeszkadzały jego mankamenty :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że można kupić coś takiego w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i dostępność jest całkiem dobra. Przed przygotowaniem wpisu specjalnie zajrzałam ;)

      Usuń
  4. Ależ ciekawy ten masażer! :) Szczerze przyznam, że gdzieś z dzieciństwa pamiętam taki podstawowy, ale wiem że niezwykle mnie gilgotał! Aż na samą myśl mnie wzdryga, haha :) Aczkolwiek chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym gadżetem na szczęście nie mam takich problemów, ale skoro można się przyzwyczaić do chodzenia po żwirowej plaży, to i tutaj się da ;)

      Usuń
  5. Moi rodzice mieli właśnie taki zwykły masażer do stóp. Ja jako dziecko się nim po prostu bawiłam:P A teraz przydał by się taki masażer dla relaksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas upłynął i teraz to my jesteśmy tymi rodzicami, którzy potrzebują masażera ;)

      Usuń
  6. Jakoś nie zwróciłam na nie uwagi, a przydałyby się choćby do poprawy krążenia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. M ten masażer i bardzo go lubię :) robi dobrą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam masażera do stóp, nawet nie miałam pojęcia, że istnieją :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miala moja mama i nadal gdzies ma, ja kupilam tez sobie ale inny:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna