środa, 16 października 2019

Mohani Nawilżający peeling i mus do ciała - arbuz

Nawilżający peeling i mus do ciała - arbuz Mohani
Dodaj napis


Minionego lata miałam wątkowy apetyt na arbuzy. Dzięki kosmetykom Mohani z serii Wild Garden mogłam wspominać lato jeszcze przez kolejne tygodnie. Te kosmetyki, to: Nawilżający peeling do ciała - arbuz oraz Nawilżający mus do ciała - arbuz.


Nawilżający peeling do ciała Mohani Wild Garden - arbuz 

 

Peeling Mohani Wild Garden zachęcił mnie tym, że ma naturalny skład. Znaleźć w nim można oleje roślinne, które znakomicie działają na skórę (olej awokado, kokosowy, ze słodkich migdałów), masło shea oraz czerwoną glinkę, którą lubię używać, ze względu na słabe naczynia krwionośne. Czerwona glinka między innymi zapobiega ich rozszerzaniu.
Działanie nawilżające peelingu zapewnia ekstrakt z pestek arbuza.


Mohani Wild Garden - arbuz  Nawilżający peeling do ciała

 

Skład Nawilżającego peelingu do ciała Mohani Wild Garden - arbuz 

 

Sucrose - sacharoza,
Cocos Nucifera Oil – olej kokosowy,
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów,
Cetearyl Alcohol - alkohol cetylostearylowy,
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea,
Persea Gratissima Oil- olej z awokado,
Citrullus Vulgaris Extract - ekstrakt z pestek arbuza,
Iron Oxide – tlenek żelaza,
Parfum,
Diethylhexyl Syringylidene Malonate - stabilizator substancji wrażliwych na światło, przeciwutleniacz ,
Caprylic/Capric Triglyceride - emolient.


Opinia o Nawilżającym peelingu do ciała Mohani Wild Garden - arbuz 

 

Mając skórę naczynkową, bardzo ostrożnie odchodzę do tego typu peelingów. Zaczynam zawsze od tych mniej delikatnych części ciała i później decyduję, czy mogę używać go na delikatniejsze partie.
Peeling Wild Garden ma drobniejsze kryształki cukru, niż znane mi dotychczas peelingi cukrowe, dlatego odważyłam się już przy pierwszym użyciu zastosować go na całe ciało. Nie żałuję. Nie spowodował żadnych podrażnień, dobrze się rozprowadzał. Peeling trzymał się skóry, mam na myśli to, że nie tworzył zwartych grudek, które później zamiast trzymać się ciała, spadają do wanny, co zdarza się to z innymi peelingami.
Peeling Mohani zawiera naturalne oleje, które pielęgnują skórę, ale nie natłuszczają jej w takim stopniu, żeby nie móc używać go bezpiecznie na stopy. Jak już wspomniałam, peeling użyłam na całe ciało, w tym również stopy. Pozbyłam się martwego naskórka, stopy były gładkie, ale nie tłuste, więc nie musiałam się obawiać, że poślizgnę się w wannie.
Czy peeling nawilża? Po użyciu peelingu Mohani Wild Garden - arbuz skóra jest gładka, miękka i nawilżona, ale z pewnością nie tak intensywnie, by po jego użyciu zrezygnować z nałożenia balsamu do ciała, czy musu z tej samej serii ;)

Mohani Wild Garden – arbuz Nawilżający mus do ciała

Nawilżający mus do ciała Mohani Wild Garden – arbuz

 

Konsystencję musu lubię zdecydowanie bardziej, niż twarde, zbite masła. Musy mają też tą zaletę, że szybciej się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej warstwy. Tak jest też w przypadku Nawilżającego musu do ciała Mohani Wild Garden – arbuz.
Działanie nawilżające wykazuje ekstrakt z arbuza. Mus zawiera także masło shea, olej awokado, olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów oraz witaminę E. Moim zdaniem to znakomite połączenia, pisałam w jednym z poprzednich artykułów, że są to moje ulubione oleje do ciała :)


Skład Nawilżającego musu do ciała Mohani Wild Garden – arbuz

 

Butyrospermum Parkii Butter,
Cocos Nucifera Oil – olej kokosowy,
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów,
Persea Gratissima Oil- olej z awokado,
Citrullus Vulgaris Extract - ekstrakt z pestek arbuza,
Cetearyl Alcohol - alkohol cetylostearylowy,
Caprylic/Capric Triglyceride - emolient
Tocopheryl Acetate – witamina E,
Parfum,
Diethylhexyl Syringylidene Malonate - stabilizator substancji wrażliwych na światło, przeciwutleniacz.

Wild Garden  Mohani – arbuz

Opinia o Nawilżającym musie do ciała Mohani Wild Garden – arbuz

 

Pierwsze wrażenie to wspaniały zapach. Jak widzicie na zdjęciach, miałam okazję porównać go do zapachu dojrzałego arbuza. Jest identyczny. Mus nakłada się i rozprowadza bardzo łatwo. Szybko się wchłania (mam suchą skórę) i powoduje że skóra jest gładka, miękka i nawilżona.

25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu kosmetyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że szybko się wchłania. To jest dość ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, uczucie lepkiej i tłustej skóry jest bardzo niekomfortowe.

      Usuń
  3. nie znam kompletnie marki, ale w sumie rodukty mnie dość zaciekawiły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja markę znam od dawna, więc spokojnie mogę polecić jej produkty :)

      Usuń
  4. Taki musik bym z przyjemnością wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę, abym miała kiedyś produkty o zapachu arbuza. Musi to być ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też nie. Ten pachnie super i zupełnie tak jak dojrzały arbuz.

      Usuń
  6. Ten duet prezentuje się cudnie. Uwielbiam zapach arbuza w kosmetykach, no i jeszcze ten skład:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ten zapach. Chętnie bym wypróbowała ten mus

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach arbuza musi być świetny :) Miałam raz pomadkę arbuzową i miło ją wspominam

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pelling chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór, peeling mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.

      Usuń
  10. Może nie w temacie, ale piękny kolor fotela <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna