środa, 2 października 2019

Kosmetyki z algami - Ava Bio Alga Serum do twarzy Intensywne odmłodzenie oraz Krem do twarzy na noc Odbudowa komórkowa



Działanie alg na moją cerę poznałam dzięki maskom algowym peel-off. Zachwycam się ich działaniem za każdym razem, ponieważ doskonale nawilżają i ujędrniają moją suchą cerę.
Z chęcią sięgnęłam więc po nowość - kosmetyki z algami z serii bio Alga marki AVA.
Poznałam Serum do twarzy Intensywne odmłodzenie oraz Krem do twarzy Zielony Kawior Odbudowa komórkowa. Podzielę się dziś moją opinią na ich temat.

Co to jest zielony kawior

 

Zielony kawior (Green Caviar, roślinne perły Caulerpa lentillifera), to unikatowe algi, o wysokiej zawartości protein, witamin i mikroelementów. Wykazują one działanie podobne do kwasu hialuronowego, dzięki czemu głęboko i długotrwale nawilżają skórę. Zawarty w zielonym kawiorze kolagen powoduje, że skóra staje się gładka i elastyczna.


Ava Bio Alga Serum do twarzy Intensywne odmłodzenie

 

Serum ma za zadanie nawilżać, chronić skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, przeciwdziałać przedwczesnemu starzeniu się skóry oraz przyspieszyć jej regenerację.


Serum Bio Alga zawiera 95 % składników pochodzenia naturalnego, w tym: zielony kawior, olej z nasion bawełny, ekstrakt z liści aloesu, skrobię kukurydzianą, ekstrakt z ogórka, wyciąg z wąkroty azjatyckiej oraz  wyciąg z liści orzecha włoskiego.


Opinia o Ava Bio Alga Serum do twarzy Intensywne odmłodzenie


Serum ma lekką konsystencję, delikatny świeży zapach. Błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Dobrze współgra zarówno z tłustym, jak i lekkim kremem. Skóra po nałożeniu serum jest gładka i trwale nawilżona.
Używałam go też bezpośrednio pod makijaż. Dużą zaletą jest to, że makijaż można nakładać właściwie od razu po wprowadzeniu serum. Make-up trzyma się znakomicie przez cały dzień.
Stosując serum czuję, że skóra stała się bardziej jędrna, gładka i nawilżona.


Ava Bio Alga Odbudowa komórkowa Krem do twarzy na noc

 

Krem na noc Ava Bio Alga Odbudowa komórkowa ma za zadanie odżywić, dotlenić i zapobiec procesowi przedwczesnego starzenia się skóry.

Krem zawiera 97 % składników pochodzenia naturalnego, w tym: olej z pestek winogron, masło shea, zielony kawior, ekstrakt z brunatnicy i pantenol.


Opinia o Ava Bio Alga Krem do twarzy na noc Odbudowa komórkowa


Krem znajduje się w szklanym słoiku. Jest nieco bardziej gęsty niż serum, ale zapach ma identyczny, może nieco intensywniejszy.
Pierwsze wrażenie po nałożeniu kremu wieczorem, to dobrze nawilżona skóra. Miałam tak po wielu kremach, ale efekt szybko mijał. Spodziewałam się więc kolejnego przeciętniaka. Ku mojemu zaskoczeniu, następnego ranka, skóra była tak samo przyjemna w dotyku jak bezpośrednio po nałożeniu kremu. Taki efekt chciałabym mieć zawsze.
Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam coraz więcej pozytywnych efektów, w postaci większej elastyczności skóry. Na pewno sprawdzi się więc jako produkt dla skóry suchej, potrzebującej regeneracji czy odmłodzenia. Jest przy tym bardzo wydajny.
Kolejny raz kosmetyki z algami się u mnie sprawdziły i Wam również je polecam.

29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty marki Ava, ale z tej serii jeszcze nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie sięgałam po kosmetyki marki AVA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sporo od nich poznałam i przyznaję, że są na prawdę dobre :)

      Usuń
  3. Fajnie, że zauważyła∂ poprawę elastyczności skóry. W takim razie ten kosmetyk działa i chętnie go wypróbuję, bo właśnie to ostatnio u mnie trochę siadło. Dosłownie... XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Na krem na noc chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę Ava lubię, ale tej serii z algami nie poznałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję, to wypróbuj,bo warto :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię tę markę i chętnie sięga po ich produkty. Podobnie będzie i tym razem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę widuję na blogach, zaś nie znam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz chciała poznać, to dostępne są też stacjonarnie. Kosmetyki Ava kupowałam już w kilku drogeriach sieciowych.

      Usuń
  8. kupilam ostatnio jeden krem ava nalozylam pare razy ale srednio mi pasuje konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię algę w kosmetykach i ogólnie Ave :D Tej serii nie miałam i mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ogarniam ich nowości :P Ciągle piszę, że coś chcę, a zanim to zrealizuję już coś nowego wypuszczają :P

    OdpowiedzUsuń
  11. o a ja jeszcze nie widziałam tej serii! :) muszę koniecznie na nią zwrócić uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróć uwagę, żeby o była seria z zielonym kawiorem ;)

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tej firmie w ogóle, ale widzę że sporo osób te kosmetyki poleca więc pora się zainteresować:D
    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma jest na rynku od lat 60-tych, ostatnio pojawia się sporo nowości, więc na pewno coś dla siebie znajdziesz :D

      Usuń
  13. Ciekawe nowości. Wiem, ze marka Ava też ma sporo naturalnych kosmetyków (które ja preferuje), ale jakoś jeszcze po żadne nie sięgnęłam (chyba w jakimś kremie widziałam parafinę w składzie, nie wiem czy z tą linią też tak jest?) Przydałoby mi się jednak jakieś serum, to przedstawia się obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma parafiny, ja też się jej wystrzegam. Wrzucam skład :)
      Aqua, Glycerin, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Cetearyl Olivate, Glycine Soja Oil, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Olivate, Olea Europaea Fruit Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Zea Mays Starch, Cocos Nucifera Oil, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Caulerpa Lentillifera Extract, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Cucumis Sativus Fruit Extract, Centella Asiatica Extract, Beta-Sitosterol, Juglans Regia Leaf Extract, Pyrus Germanica Extract, Laminaria Hyperborea Extract, Squalene, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Phytate, Butylene Glycol, Tocopherol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Parfum

      Usuń
  14. Kosmetyków z algami jeszcze nigdy nie stosowałam. Nie słyszałam wcześniej o działaniu zielonego kawioru ale prezentuje sie bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest na naszym rynku kosmetyków z zielonym kawiorem, dobrze że się pojawiła ta seria ;)

      Usuń
  15. Z tej serii kosmetyków z AVA nic jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna