wtorek, 3 kwietnia 2018

Nowości kwietnia. Kosmetyki i nie tylko



Koniec marca obfitował u mnie w nowości. W kwietniu będę miała okazję poznać wiele ciekawych produktów. Sporo z nich przywiozłam z targów LOOK i beautyVISION, które odbywały się 24 marca w Poznaniu.

O włosy zadbam sprayem ochronnym Hair Extensions Line marki Beauty for You, serum AVCADO SHOT z Selective Proffessional oraz Ampułką do włosów LD/01 La'dor wzmacniającą włosy przed zabiegami fryzjerskimi (ze sklepu Shibushi).
Do ułożenia włosów z pewnością przydadzą mi się produkty Wytwórni Szpilek Iza, które zaskoczyły mnie swoją jakością, w porównaniu z dotychczas używanymi przeze mnie wsuwkami. Jestem bardzo ciekawa efektu jaki pojawi się na moich włosach po użyciu żelu Artego, Touch Rock me, Wet effect, który ma nadać efekt mokrych włosów. Producent sporo obiecuje i jeśli okaże się to prawdą, będę z pewnością zadowolona i podzielę się wrażeniami na blogu.

W tym miesiącu zamierzam poznać kolejne produkty marki Sylveco: Odżywcze mydło naturalne, Krem brzozowa-nagietkowy z betuliną oraz Lekki krem brzozowy, a także Serum przeciwzmarszczkowe do twarzy i szyi siostrzanej marki Biolaven.




Z targów przywiozłam głównie produkty do włosów i do paznokci, ale znalałam także stoisko marki kosmetyków mineralnych Pixie, dzięki czemu mogłam dobrać sobie kolor podkładu, rozświetlacza i korektora. Ten ostatni kupiłam, resztę w przyszłości zamówię przez internet.
Kolor paznokci będę zmieniać produktami marek: Neess, Mistero Milano oraz Maker. Bardzo interesującą nowością są dla mnie produkty marki Voesh – przeznaczone do zabiegów pedicure i manicure, doskonałe dla zwolenników naturalnych kosmetyków, wegan oraz przeciwników testowania kosmetyków na zwierzętach. Już czuję, że bardzo je polubię.



W mojej łazience zagościły w tym miesiącu: pasty bez fluoru Ecodenta (czarna, o której czytałam już sporo dobrych opinii, oraz biała, którą wybrałam kierując się brakiem fluoru oraz ciekawym składem), Czarne mydło, Nacomi o którym słyszałam wiele dobrego oraz Mus do ciała wyszczuplający - Mango tej samej marki, który kupiłam w drogerii Hebe (na stronie producenta opakowanie ma już inną szatę graficzną).
Stwierdziłam niedawno, że przydałby mi się żel pod oczy, który między innymi łagodziłby uczucie zmęczenia, przypadkiem trafiłam na produkt DR. Konopka's, Żel pod oczy zmniejszający obrzęki do wszystkich typów skóry, zaczęłam używać i już go polubiłam.
Wśród moich nowości jest kilka akcesoriów kosmetycznych. Dobre opinie o pędzlach z Hebe skłoniły mnie do zakupów, niestety jest problem z dostępnością, w sklepach wielu brakuje, ja upolowałam ostatnio trzy sztuki.

Coś Was szczególnie zainteresowało, a może znacie już niektóre z tych produktów?

25 komentarzy:

  1. Miałam tylko czarne mydło :)
    Reszty jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne mydło od dawna mnie ciekawiło, ale dopiero teraz się zdecydowałam na zakup :)

      Usuń
  2. Niezły stos nowości:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sporo miejsca wszystko zajmuje, szczególnie jak chce się przygotować zdjęcia zanim się zacznie używać ;)

      Usuń
  3. Miałam jedynie czarną pastę do zębów, była ok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czarne kosmetyki rzeczywiście się sprawdzają :)

      Usuń
  4. bardzo kusi mnie ta pasta ecodenta. 💙 Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w zapasach mydła sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie dowiem się jak sprawdzają się inne, wszystkie są dla mnie ciekawe, ale pewnie potrwa zanim je zuzyjesz ;) Ja dotychczas miałam jedynie Biolaven i byłam zadowolona.

      Usuń
  6. Super nowości, nic z nich osobiście nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, bo przynajmniej będzie sens pisać, a produkty są godne uwagi ;)

      Usuń
  7. Czarną pastę uwielbiam, ale i czarne mydło muszę mieć pod ręką :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Konopka's pod oczy mnie zaciekawił :) szukam teraz jakiegoś zamienia lub czegoś lepszego od mojego ulubieńca do którego moja skóra już się przyzwyczaiła niestety i potrzebuję coś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bylysmy na tej samej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mus do ciała mangowe jest fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce zacznę używać, na razie wiem że wspaniale pachnie :)

      Usuń
  11. czarne mydło używam regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo nowości, ani jednej jednak nie znam,

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej ciekawią mnie pasty, bo ja od dawna chciałam ich spróbować zarówno czarną jak i ta bez fluoru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna