wtorek, 11 grudnia 2018

Naturalny żel do mycia twarzy dla cery wrażliwej - Sattva Róża Indyjska



Mam wrażliwą i w niektórych miejscach wyraźnie suchą cerę, dlatego bardzo ostrożnie wybieram produkty do mycia twarzy. Żel do mycia twarzy Róża Indyjska marki Sattva skusił mnie przede wszystkim zawartością wody różanej, miodu i ziół indyjskich, które bardzo lubię w kosmetykach.


Opinia o żelu do mycia twarzy Sattva

 

Żel znajduje się w przezroczystej butelce zamykanej na klik. Ma czerwony kolor i przyjemny różany zapach.
Mój ulubiona forma dozowania takich produktów, to butelka z pompką, dlatego już przy pierwszym użyciu podmieniłam nakrętkę na pompkę, która została mi po jednym z używanych przeze mnie wcześniej żeli.


Skład żelu Róża Indyjska

Ze składu INCI, który znalazłam na nalepce wynika, że zarówno zapach, jak i kolor uzyskano dzięki naturalnym składnikom. 




Żel używam wyłącznie rano. Wieczorem, ze względu na demakijaż, w inny sposób oczyszczam skórę. Zauważyłam, że żel znakomicie oczyszcza pory, a przy tym pozostawia cerę odświeżoną, miękką i przyjemną w dotyku. 

Wiele żeli wysusza mi skórę i powoduje jej nadmierne napięcie, dlatego ostrożnie podchodzę do nowych produktów tego typu. Ten przekonał mnie składnikami znanymi z kojącego działania. Nie zawiodłam się. 

Nie tylko działa kojąco i oczyszczająco, ale także reguluje wydzielanie sebum. Osoby z cerą mieszaną,  będą więc z niego zadowolone.



 Czy żel nadaje się do cery wrażliwiej


Wielokrotnie wspominałam o tym, że hydrolaty różane bardzo dobrze sprawdzają się dla cery naczynkowej, powodują, że skóra jest ukojona. Dzięki temu, że żel Sattva zawiera wodę różaną i olejek różany, sprawdza się w pielęgnacji wrażliwej cery, skłonnej do zaczerwienień.

U mnie, posiadaczki cery naczynkowej, wrażliwej i skłonnej do zaczerwienień,  sprawdził się bardzo dobrze. Mogę go więc zdecydowanie polecić.

8 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę mu się przyjrzeć, moja cera jest obecnie wysuszona, wrażliwa i zaczerwieniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zauważyłam u siebie takie problemy, to zaczęłam od wody różanej i wyeliminowałam mydła, które mogłyby wysuszać.

      Usuń
  2. czyli jest to cos dla mnie. Może i u mnie złagodzi zaczerwinienia i zadba o naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częsciej spotykam osoby z problemami naczynkowymi. Dobrze, że i kosmetyków do naszej cery przybywa ;)

      Usuń
  3. Wydaje się być idealnym wyborem dla mojej naczynkowej cery. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie najlepszy z żeli jaki miałam, więc zdecydowanie polecam.

      Usuń
  4. Ta marka ostatnio gdzieś rzuciła mi się w oczy. Myślę, że żel jak najbardziej odpowiadałby mojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dotychczas miałam kilka produktów Sattva i ze wszystkich byłam zadowolona.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna