środa, 24 lipca 2019

Dzienna pielęgnacja twarzy po 30 - krem i serum 30+ Ava Eco Garden




Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam wam dziś kolejne kosmetyki marki Ava. Tym razem takie, które wybrałam na dzień. Należą do serii ECO GARDEN i przeznaczone są dla cery 30+. Można stosować je razem, ponieważ jeden z nich, to serum odmładzające – pomidor z ogórkiem, a drugi to krem z ekstraktem z marchwi. 

Ava Certyfikowane organiczne serum odmładzające – pomidor z ogórkiem ECO GARDEN (35+)



Serum ma bardzo lekką, kremową konsystencję. Zapachem przypomina ogórek, ale przez to że jest słodki, skłonna jestem nawet stwierdzić, że pachnie jak arbuz. Tak czy inaczej, zapach jest bardzo przyjemny i orzeźwiający. 

Serum stanowi kurację omładzająco-nawilżającą dla cery 35+. Polecane jest dla każdej skóry, ale w szczególności dedykowane wrażliwej i przesuszonej (słońcem, niewłaściwą pielęgnacją, przebywaniem w suchych pomieszczeniach itp.). Ma za zadanie wzmocnić i uelastycznić skórę, usunąć drobne zmarszczki mimiczne, zredukować te głębsze, przywrócić jej odpowiednie nawilżenie, odżywienie i ochronę przed utratą wilgoci. 

Skład serum odmładzającego – pomidor z ogórkiem Ava


Serum w swoim składzie zawiera emolienty z oliwy, olej ze słodkich migdałów, naturalną witaminę E, ekstrakt z pomidora bogaty w likopen, minerały, witaminy, które neutralizują wolne rodniki oraz ekstrakt ze świeżego ogórka, który korzystnie wpływa na nawilżenie, wygładzenie i odżywienie skóry.


Skład według INCI


Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Olea Europaea Fruit Oil, Cetearyl Alcohol, Squalane, Glycerin, Zea Mays Starch*, Sodium PCA, Hydrogenated Vegetable Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Tocopherol, Solanum Lycopersicum Fruit Extract*, Cucumis Sativus Fruit Extract, Squalene, Phytosterols, Cetearyl Glucoside, Sodium Dehydroacetate, Beta-sitosterol, Sodium Phytate, Dehydroacetic Acid, Glyceryl Stearate, Glyceryl Linolenate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Linalool, Parfum

99 % wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
24 % składników organicznych z plantacji monitorowanych


Opinia o Ava ECO GARDEN Certyfikowane organiczne serum odmładzające – pomidor z ogórkiem


Serum znajduje się w poręcznej tubce. Błyskawicznie się wchłania, lekko napina skórę, powoduje, że jest ona rozjaśniona i wygładzona. Nie powoduje świecenia, uczucia lepkości, czy innego dyskomfortu. Mam wrażenie, że działa jak maseczka, lekko chłodzi. 

Nawilżenie jak dla moich suchych policzków jest minimalne, ale z pewnością serum nie powoduje, że skóra stanie się sucha. Zdarzało mi się, że stosowałam je zamiast kremu, dzięki temu wiem, że bardzo dobrze współgra z makijażem. 


Świetnie za to sprawdza się na szyję. Poprawia elastyczność skóry, więc zdecydowanie sprawdzi się dla osób po 35 roku życia, którym na szyi pojawiają się pierwsze zmarszczki.
Tutaj znajdziecie listę drogerii i aptek, w których kupicie serum.

Ava Certyfikowany organiczny krem z ekstraktem z marchwi ECO GARDEN (30+) - naturalny krem przeciwzmarszczkowy


Krem przeznaczony jest do cery 30+. Jego zadaniem jest delikatne nawilżenie, lekkie natłuszczenie, wygładzenie skóry, poprawienie kolorytu i zapobieganie pojawianiu się zmarszczek. 

Produkt znajduje się w plastikowym słoiczku, który po otwarciu jest wypełniony po brzegi. Przez to, że krem jest bardzo wydajny, przez długi czas, dla zabezpieczenia, nie usuwałam ochronnego sreberka. Ma lekką konsystencję, pomarańczowy kolor i delikatny kwiatowo-marchewkowy zapach. Bardzo wygodnie się go nakłada, wchłania się natychmiast. 

Skład kremu Ava z ekstraktem z marchwi

Składniki, jakie mają wspomóc cerę po 30 roku życia, to przede wszystkim, chroniące przed działaniem wolnych rodników i hamujące procesy starzenia skóry: ekologiczny ekstrakt z korzenia marchwi, bogaty w minerały i witaminy, oraz emolienty z oliwki europejskiej i orzechów makadamia.

Skład według INCI

Aqua, Lavandula Angustifolia Flower Water*, Olea Europaea Fruit Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil*, Cetearyl Alcohol, Squalane, Glycerin**, Coco-Glucoside, Zea Mays Starch*, Squalene, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Hydrogenated Vegetable Oil, Glyceryl Stearate, Beta-Sitosterol, Phytosterols, Tocopherol, Cetearyl Glucoside, Helianthus Annuus Seed Oil, Daucus Carota Sativa Root Extract, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Beta-Carotene, Dehydroacetic Acid, Ascorbyl Palmitate, Sodium Dehydroacetate, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Glyceryl Linolenate, Benzyl Alcohol, Parfum

99 % wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
22 % składników organicznych z plantacji monitorowanych


Opinia o Certyfikowanym organiczny kremie z ekstraktem z marchwi Ava ECO GARDEN (30+)




Jak wspomniałam, krem wchłania się błyskawicznie, a cera pozostaje matowa. Miałam obawy, czy krem o tak intensywnym kolorze będzie barwił również ubrania, czy pościel. Stosowałam kiedyś krem rokitnikowy, który w słoiczku wyglądał bardzo podobnie, a bardzo długo się wchłaniał i brudził. Na szczęście okazało się, że z kremem Ava jest zupełnie inaczej. Po 15 minutach od nałożenia na skórę, dla sprawdzenia przetarłam policzek chusteczką. Nie było na niej żadnego śladu po kremie. Można więc bez problemu nakładać go zarówno na dzień, jak i na noc. 

Barwa kremu ma za to pozytywny wpływ na koloryt cery. Dla mnie jest to duży plus, bo moja naczynkowa cera ma nierówny koloryt i sporo zaczerwienień. 

Krem bardzo dobrze współgra z makijażem. Sprawdził się zarówno pod sypki podkład mineralny, ale też pod kosmetyki do makijażu w formie kremu. 

Nie ma filtra przeciwsłonecznego, więc o tej porze roku nie stosuję go solo w ciągu dnia. 

Sądzę, że ten krem sprawdzi się dla każdej cery. Moja jest mieszana, policzki suche, a strefa T tłusta. Krem powoduje, że cera jest jednolicie matowa, nie zapycha porów, delikatnie nawilża i natłuszcza. Nie powoduje uczucia ściągnięcia.
Krem znajdziecie tutaj.


Jestem zadowolona z tego kremu i z pewnością jeszcze do niego wrócę o chłodniejszej porze roku. 

Zarówno serum, jak i krem posiadają certyfikat ekologiczny. Na stronie producenta możemy znaleźć informację "Naturalny i Organiczny Kosmetyk Certyfikowany przez ECOCERT Greenlife zgodnie ze standardami ECOCERTU dostępnymi na stronie http://cosmetics.ecocert.com".

18 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie jeszcze ich nie spotkałam, ale mam nadzieję, że będą dostępne, bo są warte poznania :)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie - nie słyszałam wcześniej o tym kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię markę ava, ale tej serii jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te zapachy mam wrażenie, że to seria idealna na lato, choć krem przyda się i na chłodniejsze pory roku.

      Usuń
  4. Dawno nie testowałam niczego z tej marki, a te kosmetyki naprawdę mnie ciekawią. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosmetyki Ava sprawdzają się super, więc ostatnio bardzo często po nie sięgam :)

      Usuń
  5. Wyglądają bardzo ciekawie. Szczególnie zainteresowało mnie to serum, jestem już grubo po 30-tce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam kosmetyku, który miał w składzie ekstrakt z marchwi! Bardzo zaciekawiły mnie te produkty oraz ich składy i chętnie je przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dotychczas miałam chyba do czynienia tylko z olejkiem z nasion marchwi, też fajnie działa na cerę. Krem jednak jest znacznie lepszy, przede wszystkim nie barwi i nie tłuści skóry ;)

      Usuń
  7. Mało znam tę markę, zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ze sa takie kosmetyki i nie musze pomidora nakladac na twarz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a pewno jest to przyjemniejsze. Ja czasem robie takie naturalne maseczki, ale niektóre produkty się do tego nie nadają. Natychmiast spływają ;)

      Usuń
  9. Coraz częściej mam ochotę na ich produkty :P Choć jak robię zamówienia, jakoś w oko mi nie wpadają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj pod linki, które wstawiłam, może są tam sklepy, w których kupujesz/

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna