poniedziałek, 1 lipca 2019

Yope środki czystości i kosmetyki - poznaj moją opinię


Produktów Yope używam już od lat. Kilka razy o nich wspominałam, ale do dziś nie poświęciłam im więcej uwagi na blogu. Postanowiłam więc podzielić się z wami moją opinią o środkach czystości i kosmetykach marki Yope.

 

Yope Naturalny płyn uniwersalny Francuska lawenda

Pierwszy produkt marki Yope do czyszczenia, który poznałam, to Naturalny płyn uniwersalny Francuska lawenda.

 

Naturalny płyn uniwersalny Yope – skład

Producent nazywa go naturalnym, ponieważ 97% składników jest pochodzenia naturalnego lub o niskim stopniu przetworzenia.

Składniki


5-15% niejonowe substancje powierzchniowo czynne,

związki wspomagające,

kompozycja zapachowa,

konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone).

 

Naturalny płyn uniwersalny Yope - opinia

 

Płyn znajduje się w przezroczystej butelce. Pachnie lawendą, bardziej przypomina mi męskie lawendowe perfumy niż olejek lawendowy. Tak czy inaczej, zapach jest zdecydowanie przyjemny, nie drażni tak, jak większość płynów do czyszczenia.

Producent zaznacza na opakowaniu, że płyn służy do mycia powierzchni ceramicznych, emaliowanych, wykonanych ze stali nierdzewnej lub tworzyw sztucznych. Nie należy nim czyścić powierzchni porowatych.

Dla mnie był przede wszystkim niezastąpiony do mycia szafek kuchennych. Używałam do nich różnych specyfików i szorowanie nie miało końca. Dopiero płyn uniwersalny Yope spowodował, że mogłam zwyczajnie przetrzeć i pozbywałam się wszelkich tłustych plam i zacieków.

Płyn sprawdza się również do czyszczenia innych mebli, jest niezastąpiony w pozbywaniu się tłustych plam. Często do pielęgnacji ciała używam olejków, a one pozostawiają tłuste plamy. Odkąd używam płynu Yope nie muszę się obawiać, że plamy nie zejdą, ani tego, że uszkodzę meble.

Naturalny płyn uniwersalny Yope sprawdził się u mnie również do czyszczenia szyb i luster. Można nim czyścić również łazienkę, ale tutaj od czasu do czasu potrzebowałam czegoś mocniejszego, sięgnęłam więc po Naturalny płyn do czyszczenia łazienki Francuska lawenda. 

 

Naturalny płyn do czyszczenia łazienki Francuska lawenda Yope

 

Naturalny płyn do czyszczenia łazienki Francuska lawenda, okazał się słusznym wyborem. Zapach i wygląd prawie taki sam, ale działanie silniejsze, jeśli chodzi o sprzątanie łazienki.

Naturalny płyn do czyszczenia łazienki Yope - skład

 

Zawiera roślinne substancje myjące i kwasek cytrynowy, 98 % składników jest pochodzenia naturalnego lub o niskim stopniu przetworzenia.

Składniki


<5% niejonowe substancje powierzchniowo czynne,

związki wspomagające,

alkohol,

kompozycja zapachowa,

konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone). 


Naturalny płyn do czyszczenia łazienki Yope - opinia



Płyn nadaje się do czyszczenia ceramiki łazienkowej, urządzeń sanitarnych i armatury. Używając go nie mam więc obaw, że uszkodzę baterie łazienkowe. Poprzedni właściciele mojego mieszkania pozostawili bardzo zniszczoną armaturę, przypuszczam że do jej czyszczenia używali silnych środków chemicznych, tych samych, którymi czyścili wannę, umywalkę, czy toaletę.

Jest to najgorsze rozwiązania, chyba że do czyszczenia łazienki używa się bezpiecznego płynu, takiego jak Yope.

Yope Naturalny Płyn do mycia naczyń

 

Do środków czystości Yope, które na stałe znajdują się w moim domu dołączył w tym roku Yope Naturalny Płyn do mycia naczyń Bergamotka, Werbena i Bazylia. Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to cudowny zapach. Tak mogłyby pachnieć moje perfumy :D Po otwarciu czuć przede wszystkim bazylię, ale podczas zmywania, moim zdaniem zapach jest kwiatowy. Na mnie działa jak aromaterapia. 

Yope Naturalny Płyn do mycia naczyń - skład


Płyn do naczyń ma 97% składników pochodzenia naturalnego lub o niskim stopniu przetworzenia.

Składniki


5-10% anionowe środki powierzchniowo czynne,

<5% niejonowe środki powierzchniowo czynne,

<5% amfoteryczne środki powierzchniowo czynne,

konserwant (Methlisothiazolinone, Benzisothiazolinone) kompozycja zapachowa,

Pozostałe składniki: ekstrakt z bazylii, ekstrakt z werbeny.


Yope Naturalny Płyn do mycia naczyń - opinia


Nie szkodzi mojej skórze, gdy myje naczynia gołymi rękami. Dużym plusem dla mnie jest butelka z pompką. Dotychczas używałam płynów, które miały typowy dzióbek, pompka jest dla mnie dużo wygodniejsza.

Płyn bez problemu zmywa każdy brud, jest bardzo wydajny, dlatego na pewno po zużyciu tej butelki, kupie go ponownie.

 

Kosmetyki Yope

Spośród kosmetyków marki Yope najczęściej wracam do mydeł (Webena i Figa) oraz do żeli pod prysznic. Obecnie zużyłam kolejną butelkę żelu pod prysznic Geranium. O kosmetykach Yope możecie więcej przeczytać we wcześniejszych moich wpisach na blogu. Zapraszam.

Używacie produktów Yope?

17 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze środków czystości tej marki, ale mydełka oczywiście lubię wśród ulubieńców jest również werbena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam płyn uniwersalny, ale jakoś szczególnie mojego serca nie podbił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mamy inne potrzeby, ja muszę zawsze mieć go w domu :)

      Usuń
  3. Bardzo sobie cenię środki tej marki i również ich używam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że nie poprzestali wyłącznie na kosmetykach :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków z Yope, czy to do ciała czy do czyszczenia w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te które poznałam mogę spokojnie polecić, spróbuj jak będziesz miała okazję :)

      Usuń
  5. Ja bardzo polubiłam tę markę :D Ale jeszcze czaję się na środki do mycia :D Uwielbiam ich szaty graficzne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata graficzna zdecydowanie przykuwa uwagę, wyróżnia się na tle innych środków czystości :)

      Usuń
  6. O marce słyszałam wiele dobrego. Przymierzam się do zakupu ich produktów do sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam płynów do kąpieli i mydeł w płynie Yope, ale o środkach czystości tej marki nie słyszałam. Muszę wypróbować. A gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za każdym razem kupuję gdzie indziej, pierwszy raz w drogerii natura, ale teraz ich tam nie widzę, więc zamawiam przez internet.

      Usuń
  8. mam je ale jeszcze czekają pomalu zuzywam chemie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przednimi trafiałam same kiepskie płyny, a niby były ze sprawdzonych firm. Okazuje się, że te bardziej naturalne lepiej od nich sprzątają, a do tego są bardziej bezpieczne.

      Usuń
  9. Ja właśnie kupiłam płyn pod prysznic z różą i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna