poniedziałek, 26 marca 2018

Najmodniejsze wzory i printy na wiosnę 2018

quiosque


Według kalendarza jest już wiosna, ale na prawdziwą wiosenna pogodę musimy jeszcze poczekać. Chciałabym móc już nosić lekkie bluzki i zwiewne sukienki, tym bardziej, że w tegorocznych kolekcjach są moje ulubione wzory i printy.

Podczas największych imprez modowych na świecie, które odbywały się głównie w stolicach wielkiej mody (high fashion) w Paryżu, Mediolanie, w Tokio czy w Nowym Jorku, projektanci zaprezentowali swoje kolekcje na sezon wiosna i lato 2018. Będąc na „Tygodniach Mody” oraz zapoznając się z poszczególnymi sylwetkami z pokazów, można wskazać podstawowe trendy na wiosnę 2018. Sprawdźmy, jakie wzory i desenie będą święciły triumfy w tym sezonie.

Paski i krata

 

Nieważne, czy deseń będzie obejmował szerokie, wąskie, pionowe, poziome czy ukośne paski - dwukolorowe lub wielobarwne. Sukienki w takie wzory będą hitem tej wiosny i lata, w szczególności wówczas, gdy pasy będą utrzymane w nasyconych barwach lub pastelach. W sezonie wiosna i lato 2018, przy użyciu deseni w paski, można skutecznie modelować swoją sylwetkę. Niezmiennie pionowe pasy wyszczuplają i sprawiają wrażenie, że jesteśmy wyższe niż w rzeczywistości.
Obok pasków na plan pierwszy wśród modnych wzorów na wiosnę 2018 wysuwają się sukienki i inne elementy garderoby w kratę. Promują ją sylwetki z pokazów Calvina Kleina, Balenciagii, czy Marca Jacobsa. Kraciaste spódnice, sukienki, garnitury i bluzki to wyrazisty element garderoby, który sprawdzi się w wielu sytuacjach.


Kwitnąco na wiosnę

 

Okres wiosenny nierozerwalnie wiąże się z kwitnieniem kwiatów i krzewów oraz drzew. Motyw kwiatowy pojawiał się na wielu pokazach. Kwiaty w sezonie wiosna i lato 2018 są wszechobecne, na dodatek w różnym wydaniu. Pojawiały się w kolekcjach Dolce & Gabbana, Gucci czy Miu Miu. Kobiety w Polsce chcące podążać za tym trendem modowym, mogą wybrać m. in. sukienki w kwiaty, jakie znajdziemy m. in. na stronie: https://quiosque.pl/.


Grochy i groszki

 

Modową klasyką, którą podtrzymuje w tym roku Christian Dior, jest deseń w groszki i grochy. Taki motyw mają również sukienki Quiosque na wiosnę. Czarne grochy na białym tle, grochy białe na szarym tle i inne wariacje na temat mniejszych i większych kółek to jeden z największych trendów deseniowych wiosennego sezonu 2018.


Feeria barw

 

Na pokazach w Paryżu czy Mediolanie królowały odważne zestawienia kolorystyczne. Różnokolorowe pasy i paski oraz formy kolorystyczne niezmiennie przewijały się w kolejnych propozycjach wielkich projektantów mody. To sylwetki wyjątkowo efektowne, zauważalne, które pozytywnie nastawiają do świata i życia. Wiosną i latem 2018 roku kobiety nie powinny stronić od kolorów i nie ograniczać się w zestawianiu ich ze sobą w przeróżnych konfiguracjach. Niektóre modne zestawienia mogą się okazać zaskakujące.

Ciągle odczuwam niedosyt sukienek w kwiaty, więc na pewno w tym roku sprawie sobie taką. A Wy, jakie wzory najchętniej nosicie wiosną i latem.

Tekst powstał w ramach współpracy

20 komentarzy:

  1. Tak, kwiaty rządzą tą wiosną;) Ja lubię tylko w akcencie lub na...butach;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na butach nie miałam, ale chętnie podziwiać u innych. Na torebkach ostatnio mi się podobają :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam motyw w groszki i kwiaty i z penością w tym roku sobie coś takiego kupię o ile będzie na mnie leżeć :) natomiast wybiorę raczej bluzki i koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszki też bardzo fajnie się prezentują. Mam nadzieję, że będzie w czym wybierać i znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  3. Ja bardzo lubie sukienki w kwiaty, ale gdy ten wzor nie jest jakos szczegolnie nachalny: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pokochałam ostatnio kwiaty:) A zawsze byłam taka jednolita;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krata u mnie w tym roku będzie gościć często! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na sukienki w kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszki są cudowne - kojarzą mi się z taką klasyczną, ponadczasową elegancją. Ale bardzo też podobają mi się te mocne często nieoczywiste zestawienia kolorystyczne. I w tym roku chyba w końcu sprawię sobie kraciastą marynarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze skojarzenia z filmem Pretty Woman, sukienka w grochy, kapelusz i rękawiczki :)

      Usuń
  8. Odpowiadają mi grochy i groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Groszki, krata, paska i kwiaty uwielbiam ;) koszule jednak pasują mi wszystkie podobnie jak eleganckie bluzki, za to sukienki wolę w kwiatowe wzory lub czyste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jako jedna z wielu, ale zdecydowanie KWIATY :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się ostatnio w kwiatach, właśnie zaopatruję garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty i paski zdecydowanie kojarzą mi się z wiosną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna