piątek, 16 listopada 2018

Placki pancakes z twarogiem


Pankejki z twarogiem



placki z serem twarogowym




Kiedyś uważałam, że syrop klonowy jest mi zbędny, bo do słodzenia używałam cukru lub jego zamienników oraz miodu. Muszę jednak przyznać, że pankejki z syropem klonowym smakują najlepiej.
Przedstawiam Wam przepis na placki pancakes z twarogiem.


Pankejki z twarogiem - składniki

2 szklanki maki,
3 łyżeczki cukru waniliowego,
2 jajka,
1,5 szklanki mleka,
250 g chudego twarogu,
1 łyżka oleju,
1,5 łyżki sody.

Przygotowanie pancakes z twarogiem



Oddziel żółtka od białek.

Rozgnieć twaróg z żółtkami.

Dodaj olej, mleko, mąkę, sodę i wymieszaj. 
 
pankejki twarogowe


Ubij białka na sztywną pianę i delikatnie połącz z masą twarogową.

Smaż po obu stronach na rozgrzanej patelni bez tłuszczu.



Smacznego!

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny przepis! Z chęcią wypróbuję go na niedzielne słodkie śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I po co ja tu wlazłam o tej porze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro wypróbuję Twój przepis :) uwielbiam tego typu placuszki na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak...niedzielne śniadanie będzie smaczne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pancakes w każdej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo apetyczne placki, lubię takie śniadania szczególnie w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie wyprobowac jutro na sniadanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna