sobota, 3 listopada 2018

Kremy nawilżające Ava Relipidium + hit czy kit



Sezon grzewczy jest bardzo niekorzystny dla skóry, szczególnie suchej. Przez lata szukałam kremu, który będzie trwale nawilżał skórę.
Dotychczas używane przeze mnie kremy nawilżające w ciągu dnia traciły swój efekt. Po kilku godzinach cera stawała się sucha i szorstka, a makijaż z biegiem czasu wyglądał wyglądał coraz gorzej.
W nocy nie było lepiej. Kładłam się spać z nawilżoną cerą, a wstawałam z suchą. i napiętą. Postanowiłam przerzucić się na bardziej tłuste kremy i masła. Efekt był lepszy, ale kremy te mają też wady, które nie dla każdego są do zaakceptowania. Wchłaniają się bardzo długo, przez co nocą sprawiają, że kremy wyciera się w poduszkę, a w dzień skóra mocno się świeci.

Kremy nawilżające Ava Relipidium - dermokosmetyki


Nie dałam za wygraną i postanowiłam w tym roku wypróbować czegoś nowego. Wybrałam kremy nawilżające serii Relipidium ® + Ava. Kremy należą do dermokosmetyków. Ich bazą jest masło shea, a prócz niego zawierają między innymi mleczko z bawełny, skwalan, olej z awokado i hydrolizowany wyciąg z drożdży.


Kremy Ava, Relipidium +, Dzienna stymulacja - krem nawilżający na dzień

 


Krem Relipidium + na dzień ma za zadanie uzupełnić niedobór ceramidów w skórze, wzmocnić płaszcz lipidowy i ochronić przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Efektem ma być wygładzenie skóry i spłycenie zmarszczek. Brzmi jak idealny krem na sezon jesienno-zimowy, prawda?

Krem znajduje się w tubce, zapakowany jest do kartonika. Po otwarciu możemy używać go przez pół roku. Ma bardzo delikatny, lekko cytrusowy zapach.

Opinia o kremie

 

Konsystencja kremu jest lekka, dzięki czemu łatwo się on rozprowadza. Przyglądając się tej konsystencji sądziłam, że krem będzie działał jak inne lekkie kremy, i nie ochroni skóry przed utratą wody. Okazało się, że jest inaczej. 

Mimo, że produkt szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej błyszczącej warstwy, tworzy w pewien sposób ochronną powłokę, która pozostaje na skórze przez cały dzień.To prawdopodobnie zasługa masła shea.
 
Nie ma filtra SPF, ale w moim przypadku nie jest to wadą, ponieważ filtr mam w produktach do makijażu. Krem dobrze współgra z podkładem. Dzięki temu, że szybko się wchłania, nie sprawia problemów przy nakładaniu make-up'u.

Krem na dzień - działanie 


Na opakowaniu widnieje informacja na temat badań przeprowadzonych na grupie ochotniczek. W badaniach stwierdzono, że krem powoduje:
- redukcję zaczerwienia i podrażnień,
- przeciwdziałanie oznakom starzenia,
- ochronę przed czynnikami zewnętrznymi,
- głębokie nawilżenie,
- przyspieszoną regenerację.

Odczułam te zmiany na swojej skórze. Pierwszy efekt, który mnie ucieszył to zmniejszenie zaczerwienienia. Na delikatnej, naczynkowej cerze, takiej jak moja, bardzo szybko widać skutki niskiej temperatury, wiatru, czy spadku wilgotności powietrza. Odkąd zaczęłam używać kremu moja cera wyraźnie pod tym względem się uspokoiła.
Zmniejszyło się również napięcie i ściągnięcie skóry, które powodowało pieczenie i podkreślało zmarszczki.




Ava, Relipidium® +, Nocna rekonstrukcja - krem nawilżający na noc

 

Konsystencja i zapach obydwu kremów są bardzo podobne.
Wersja na noc, ma działać przeciwzmarszczkowo, redukować podrażnienia i zaczerwienienia oraz zapobiegać odczuciu ściągniętej skóry.

Opinia o kremie

 

Krem polubiłam od pierwszego użycia. Jest to pierwszy produkt, którego efekty czuję do rana, bez względu na warunki w jakich śpię. Nawet przy włączonym ogrzewaniu moje cera jest rano gładka i jędrna. Jest to mój krem nr 1 na noc dla suchej skóry.


Podsumowanie

Jestem bardzo zadowolono z kremów serii Relipidium +. Są bardzo wydajne. Jedna tubka ma 50 ml. Kupione teraz, z pewnością posłużą do końca zimy. 

Zdecydowanie mogę nazwać je moim hitem. 
 
Cenę oraz szczegóły składu znajdziecie między innymi na stronie producenta – tutaj link do całej serii Relipidium

26 komentarzy:

  1. Świetnie, że działa u Ciebie. U mnie te kremy są trochę za słabe, ale też skórę mam inną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo suche policzki i wrażliwą cerę. Widać, nasze cery mają inne potrzeby.

      Usuń
    2. Moja jest starsza, być może dlatego ;)

      Usuń
  2. ciekawe jak działają na mieszaną cerę hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszaną, ale potrzebuję kremów do suchej, bo policzki są mocno suche. W strefie T też je nakładam i nawet na szyję, jest OK, ale efekty najbardziej widać na tych suchych partiach.

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie. Lubię Avę, a tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to jest jedna z nowszych serii. Zdecydowanie warto ją poznać :)

      Usuń
  4. Tej serii nie znam, a bardzo lubię się z Avą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ava ma świetne kosmetyki, a ceny nie odstraszą. też bardzo lubię tą markę :)

      Usuń
  5. Super, ze jesteś zadowolona. Chętnie sama wypróbuje te kremy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy polecam. Cała ta seria mnie ciekawi, ale na kremach zależało mi teraz najbardziej.

      Usuń
  6. Do mnie dzisiaj dotarły produkty z tej serii. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby sprawdziły się tak dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  7. Nie znam tych kremów, ale cena nie jest zbyt wysoka, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, czyli to prawdziwe perełki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jestem zachwycona, szczególnie kremem na noc :D

      Usuń
  9. Super, dzięki za polecenie. Coś czuje że ten krem by się przydał mojej koleżance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak koleżanka ma suchą cerę, to na pewno się przyda.

      Usuń
  10. Ten krem na noc przydałby mi się zimą:) Jakoś słabo znam tę markę, a przyznam, że mają interesująca oferte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę czasu, więc może uda Ci się zaopatrzyć :)

      Usuń
  11. Wydają się być fajne ;) bardzo lubię nawilżające kremy- to ratunek dla mojej suchej cery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło :)
Jeśli prowadzisz bloga, z chęcią Cię odwiedzę.
Komentarz to nie miejsce na reklamę, jeśli chcesz się zareklamować na tym blogu zajrzyj na stronę KONTAKT/WSPÓŁPRACA.

Instagram @mrs_calluna